Theya Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Har vært alene med min lille i over 1 år. Og nå kjenner jeg savnet etter noen å dele hverdagen med. Men... De fleste jeg møter er bare ute etter litt morro.. Jeg leter etter "the one".. En som er klar til å slå seg til ro. Som vil ha familielivet, og som er ferdig med festing og fyll hver helg.. Hvor I alle dager finner man disse? Finnes de i det hele tatt? :o
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, Theya skrev: Har vært alene med min lille i over 1 år. Og nå kjenner jeg savnet etter noen å dele hverdagen med. Men... De fleste jeg møter er bare ute etter litt morro.. Jeg leter etter "the one".. En som er klar til å slå seg til ro. Som vil ha familielivet, og som er ferdig med festing og fyll hver helg.. Hvor I alle dager finner man disse? Finnes de i det hele tatt? :o Jada de finnes. Egentlig overalt:) Har aldri hatt problemer med å finne kjæreste som alenemor egentlig Anonymkode: 1234d...c29 2
Theya Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2017 Har ingen problemer med å finne noen.. Men har problemer med å finne en som vil de samme tingene. Jeg er 30 selv, og skulle tro at de fleste menn på min alder var klar til å slå seg til ro.. Kanskje jeg må lete etter eldre menn? og ja.. På landet.. Jeg bor vel forsåvidt på landet selv. Ingen I sikte
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Her i Oslo kryr det tilsynelatende av menn i 30årene som er klare for å få familie. Jeg er 40 og ferdig med å få barn, jeg dater nå 26+-åringer fordi "alle" på min alder som er aktuelle (helt opp mot 50) vil ha barn. Det vil de jeg dater også, men ikke på en stund enda. Vil tro barnløse damer er det de foretrekker, men virker være nok av dem som synes det er greit at du har barn fra før så lenge du er åpen for fler. Nå venter jeg på at flere 40+åringer som er ferdige med barn skal bli skilt 😂 Anonymkode: cdb19...f30 1
BerntHulken Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 20 minutter siden, Theya skrev: Har ingen problemer med å finne noen.. Men har problemer med å finne en som vil de samme tingene. Jeg er 30 selv, og skulle tro at de fleste menn på min alder var klar til å slå seg til ro.. Kanskje jeg må lete etter eldre menn? og ja.. På landet.. Jeg bor vel forsåvidt på landet selv. Ingen I sikte 39 minutter siden, Theya skrev: Har vært alene med min lille i over 1 år. Og nå kjenner jeg savnet etter noen å dele hverdagen med. Men... De fleste jeg møter er bare ute etter litt morro.. Jeg leter etter "the one".. En som er klar til å slå seg til ro. Som vil ha familielivet, og som er ferdig med festing og fyll hver helg.. Hvor I alle dager finner man disse? Finnes de i det hele tatt? :o Hadde ikke hatt noen problemer med en dame som hadde barn fra før. Rent psykisk er jeg klar for familieliv, og har null interesse av fyll og fest. Problemet er vel snarere at jeg ikke selv er etablert rent boligmessig og økonomisk, så jeg tenker at jeg mest sannsynlig ikke vil være aktuell for slike damer, uansett.
Theya Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2017 13 minutter siden, stf skrev: Hadde ikke hatt noen problemer med en dame som hadde barn fra før. Rent psykisk er jeg klar for familieliv, og har null interesse av fyll og fest. Problemet er vel snarere at jeg ikke selv er etablert rent boligmessig og økonomisk, så jeg tenker at jeg mest sannsynlig ikke vil være aktuell for slike damer, uansett. Kan ikke snakke for alle, men i mitt tilfelle har jeg både bolig og økonomi under kontroll selv.. Så, så lenge en partner klarer å forsørge seg selv, betyr alt rundt det lite. Jeg leter etter en "soulmate" (jadda... dont we all..) og da mener jeg at om det er ment to be, så er det ment to be.. Da ordner alt det praktiske seg etterhvert. Og til deg over her.. Oslo? Hmm, kanskje jeg må ta en ferie igjen? Er definitvt åpen for flere barn (håper på det faktisk) så det er ingen stopper.
duplexx Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Ja, har møtt mange av dem, vært alene med to barn i snart tre år. Men jeg har ikke likt noen av dem...
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har flere ganger blitt lagt an på av det som tilsynelatende har vært alenefedre på rundt 30 år når jeg har vært ute alene med sønnen min. Lekeplasser, lekeland osv. Nå er jeg i et forhold da, så jeg vet ikke hva slags type menn det har vært, men de har da virket oppegående kanskje bare holde øynene oppe i slike sammenhenger Anonymkode: b252c...091
Theya Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2017 Hmm.. Ja, jeg bør sikkert prøve å se mer opp og på de rundt meg nåe jeg er ute med mini. Men stort sett er det par som er ute med barna sine. Sjelden jeg ser bare pappa og barn. Meh.. Synes synd på meg selv i kveld. Blir litt sytete da. Har nettopp vasket hele huset (cause why not når ungen sover og jeg er alene..) og baket boller og div. Skulle nå gjerne ha sunket sammen i sofaen / sengen med noen å bare nytt kvelden. I stede.. Blir det en bok og til sengs.
ajarRun Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, Theya skrev: Har vært alene med min lille i over 1 år. Og nå kjenner jeg savnet etter noen å dele hverdagen med. Men... De fleste jeg møter er bare ute etter litt morro.. Jeg leter etter "the one".. En som er klar til å slå seg til ro. Som vil ha familielivet, og som er ferdig med festing og fyll hver helg.. Hvor I alle dager finner man disse? Finnes de i det hele tatt? :o Erru gammel? Jeg kunne gjerne blitt sammen med en alenemor. Som for eksempel Rannveig Heitmann. Hun tar vare på seg selv selv om hun har barn. Man kan feste selv om man har barn.
WubWub Skrevet 25. oktober 2017 #13 Skrevet 25. oktober 2017 Etter det jeg har hørt er menn flest på datingsider og apper mest ute etter noe useriøst og de innehaver ingen planer om å slå seg til ro. Men jeg er sikker på at det allikevel finnes flere menn i den aldersgruppen som vil slå seg til ro å stifte familie - men problemet som du sier er og finne de
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #14 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er alenemor og har jobbet som miljøarbeider på barneskole de siste årene. Skjer støtt og stadig at jeg blir bedt på date av alenefedrene som har barn det jeg jobber. Ikke helt passende dessverre, men veldig mange sjarmerende, kjekke, ordentlige mannfolk absolutt. Anonymkode: ca180...586
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #15 Skrevet 25. oktober 2017 De finnes ikke Alenefedre er alenefedre for en grunn Menn som ikke har barn vil ikke rote seg bort i dine problemer Anonymkode: b1be0...9d0
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #16 Skrevet 25. oktober 2017 8 minutter siden, Theya skrev: Hmm.. Ja, jeg bør sikkert prøve å se mer opp og på de rundt meg nåe jeg er ute med mini. Men stort sett er det par som er ute med barna sine. Sjelden jeg ser bare pappa og barn. Meh.. Synes synd på meg selv i kveld. Blir litt sytete da. Har nettopp vasket hele huset (cause why not når ungen sover og jeg er alene..) og baket boller og div. Skulle nå gjerne ha sunket sammen i sofaen / sengen med noen å bare nytt kvelden. I stede.. Blir det en bok og til sengs. Jeg bor i Oslo, så det er klart det er flere mennesker her på de ulike aktivitersstedene hvor man har med seg barn. Men likevel er det sikkert ikke dumt å virke åpen for kontakt - så lenge det ikke blir i overkant selvfølgelig 🙊 Anonymkode: b252c...091
Tyrk40 Skrevet 25. oktober 2017 #17 Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 3 timer siden, Theya skrev: Har ingen problemer med å finne noen.. Men har problemer med å finne en som vil de samme tingene. Jeg er 30 selv, og skulle tro at de fleste menn på min alder var klar til å slå seg til ro.. Kanskje jeg må lete etter eldre menn? og ja.. På landet.. Jeg bor vel forsåvidt på landet selv. Ingen I sikte På cupido.no pleier jeg å være..Helt OK syns jeg Endret 25. oktober 2017 av Tyrk40 Noe tillegg
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #18 Skrevet 25. oktober 2017 Alenemor her også. Veldig få ganger jeg treffer menn som blir skremt av det egentlig! Men problemet er jo å finne noen man passer sammen med for min del, jeg har vært singel leeenge.. Ikke pga barnet mitt, men pga at det er vanskelig å finne noen som jeg vil ha, og som også vil ha meg. Alltid enten eller her.. Anonymkode: a134b...a18
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #19 Skrevet 25. oktober 2017 2 timer siden, Theya skrev: Hmm.. Ja, jeg bør sikkert prøve å se mer opp og på de rundt meg nåe jeg er ute med mini. Men stort sett er det par som er ute med barna sine. Sjelden jeg ser bare pappa og barn. Meh.. Synes synd på meg selv i kveld. Blir litt sytete da. Har nettopp vasket hele huset (cause why not når ungen sover og jeg er alene..) og baket boller og div. Skulle nå gjerne ha sunket sammen i sofaen / sengen med noen å bare nytt kvelden. I stede.. Blir det en bok og til sengs. Hvor leter du da? Anonymkode: 14886...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå