AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg er elendig på å brette klær og lurer bare på hva dere som jobber i klesbutikk tenker om folk som legger fra seg plagg de har prøvd, men ikke vil ha, og ikke klarer å brette de ordentlig? Anonymkode: 5b6ee...ecf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 De kan faktisk ikke forvente at alle klarer å brette på den måten dem gjør det i butikken. Så om det irriterer dem så får det vare være sånn Anonymkode: 64217...9ce 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Haha nei, det bryr jeg meg ikke om. Det er fint å ha noe å gjøre på jobb OG dessuten får jeg betalt for å gjøre jobben min på jobb Anonymkode: dbdb6...87c 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Det spiller overhodet ingen rolle! Det som irriterer oss er når folk levner alt vrengt av seg i prøverommet og da også gjerne på gulvet! Respektløst, det er jo ikke dine klær akkurat. Samme med de som levner halve sminken sin på klærne, utrolig irriterende å ikke kunne selge de fordi enkelte ikke klarer å prøve uten å grise til klærne. Anonymkode: 94603...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Som regel er det et stativ utenfor prøverommet der man kan legge fra seg klær man har prøvd med ikke skal kjøpe. Mye lettere for de ansatte å ta klær derfra og legge dem på plass enn å måtte rydde halve butikken etter hver kunde. Anonymkode: e1a10...043 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Nå er jo opprydding i butikken en del av de ansattes jobb. De vet nok også best om hvordan de vil ha det i butikken. Så lenge man ikke slenger det på gulvet eller der det ikke har noe å gjøre, vrenger det og lignende kan jeg ikke tenke meg at dette er et problem for majoriteten av butikkansatte. Anonymkode: 31f42...5b6 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Det er ikke plagsomt i det hele tatt! Som de andre sier er det jo jobben vår at butikken er ryddig. Jeg tror det varier litt fra butikk til butikk, men er det noe jeg synes er litt synd så er det når kunder legger noe halvbrettet tilbake, eller henger noe på feil plass, da det tar mye lengre tid før jeg oppdager det. Så det beste er å la det ligge i prøverommet (dog ikke på gulvet eller vrengt) eller bruke et av stativene/bordene noen butikker har for å legge fra seg sånt. Da ser de ansatte hva som skal ryddes med en gang og vi får det ut i butikk brettet riktig, med henger riktig vei og på riktig sted, sortert etter strl osv! Vi prøver alltid å tilby kunden at vi rydder opp igjen etter dem og det er jo fordi det er vår jobb, ikke kundens! Anonymkode: bf120...fff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå