Gå til innhold

Er dette en bra vinterparkas (Ahkka) - bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt meg en helt annen type jakke og farge enn det jeg pleier. Fikk jakken i posten i dag og den virker kjempe bra å ha på seg på iskalde dager nå i vinter. 

Men har ikke hørt noe om dette merke før og lurer derfor på om det er noen som har denne vinterparkasen fra ÀhkkÀ og kan si litt om egne erfaringer? Kjipt å ta den i bruk viss den ikke skulle være så bra som det virker som den er :-)

b.jpeg

Anonymkode: 13683...ab2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke akkurat denne, men en annen variant fra Ahkka som jeg har kjøpt hos Ellos. Jeg er kjempefornøyd med min, og synes den er god og varm. Man får mye for pengene. Anbefales!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har nå bestilt meg en helt annen type jakke og farge enn det jeg pleier. Fikk jakken i posten i dag og den virker kjempe bra å ha på seg på iskalde dager nå i vinter. 

Men har ikke hørt noe om dette merke før og lurer derfor på om det er noen som har denne vinterparkasen fra ÀhkkÀ og kan si litt om egne erfaringer? Kjipt å ta den i bruk viss den ikke skulle være så bra som det virker som den er :-)

b.jpeg

Jeg har denne, eller forgjengeren. Har hatt den i fire snart fem år og er superfornøyd. Den tåler mye kulde og også mye regn.

Skal jeg klage på noe så er det at et par av sømmene i det vaffelmønstrede foret på innsiden har gått opp noen steder. Men hvem bryr seg om det ved en snart fem år gammel jakke? 

Er ganske fornøyd med dette merket og kjøpte meg regnsett også da jeg hadde så god erfaring med jakken. Regnsettet er også kjempe bra!

Jenta har skibuksen i samme merke, den er også helt topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for alle svar. Dette er 3 jakken jeg har bestilt hjem for å prøve. De 2 andre sendte jeg tilbake. Men denne syntes jeg var veldig fin i både farge og fasong. Leste på siden at den var vanntett, vindtett og tålte mye kulde :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hanne67 skrev:

Jeg har ikke akkurat denne, men en annen variant fra Ahkka som jeg har kjøpt hos Ellos. Jeg er kjempefornøyd med min, og synes den er god og varm. Man får mye for pengene. Anbefales!

Denne har jeg tenkt til å bruke som hverdagsjakke nå i vinter, bruker du din også til det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt dere er fornøyde, og håper de har en helt annen kvalitet på jakken til de voksne i forhold til barna.

Har en jakke fra det merket til sønnen min, og den var ikke av så god kvalitet, og glidelåsen var elendig, og etter 2 mnd bruk virket ikke glidelåsen lenger. Jeg kontaktet da ellos, men fordi jeg hadde fått jakken til halv pris, og de ikke hadde flere inne i den størrelsen, så både nektet de å bytte den og reparer den. For det ble for dyrt, siden jeg hadde fått den til halv pris. Så den gikk i søpla da det var en del slitasje på den og.

Anonymkode: 778db...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg tenkt til å bruke som hverdagsjakke nå i vinter, bruker du din også til det? :) 

Jeg har brukt den både til hverdags og ellers, og også i begravelse. Jeg synes den er fin til det meste + varm, vindtett og vannavvisende. Om jeg går inne på et kjøpesenter så synes jeg den blir i varmeste laget, men da er det jo bare å ta den av seg eller ha på ei tynnere jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har andre jakker fra Ahkka og er kjempefornøyd. De har holdt seg pene i flere år, er varme og gode og holder regnet/sluddet ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen jakke, men de er vel ikke like varme som dunjakker?

Anonymkode: b2c3f...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...