Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Når jeg brenner sanger så stopper ofte Nero opp på en eller annen %prosent. Har noen en anelse om hva som kan være problemet? Har ødelagt 5 cd'r nå og begynner å bli litt irritert! :evil: får en feilmelding om at : burning failed at 50x700 speed eller noe sånt...
Dru Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Brenner du på maks hastighet? Det kan ofte føre til litt problemer hvis cd-en ikke er laget for å tåle den hastigheten brenneren kan brenne i.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 ja...men cd'n min tåler 700 i speed. prøvde med 600 også, men den faila da også :o
Dru Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 700? Det er nok ikke det tallet som er riktig. Til sammenligning kan min brenne i 52x. Så jeg tror kanskje at det er størrelsen på cd-en. Men ut over det så vet jeg faktisk ikke hva som kan være galt, altså.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Ofte kan det gå galt hvis du har for lite RAM også. Da kan du melding om "overflow" og da kan det hjelpe å sette ned brennerhastigheten som Druscilla sa. Sjekk hva Nero står innstilt på i brenneprosessen.
Cronos Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Lite plass på c-disken? Tror kanskje Nero bufrer litt. Mange samtidige oppgaver? Høy CPU-bruk? Sette ned hastigheten på brenningen. Sjekke filene/ISO'en du brenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå