AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg pusset oppbadet i mars mnd.Alt ble revet og det er nye rør ned til krypkjelleren.I krypkjelleren er det gamle rør. Nå har det begynt å lukte mugg av vasken.Hva kan være grunnen til at det lukter mugg når alt er nytt.Under huset er det gamle rør.Lukten har kommet i det siste. Anonymkode: f0ae2...980
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Er sikkert bare hår og lignende i vasken/avløpet. Rens vannlåsen, skyll med varmt vann. Bruk avløpsåpner om dette ikke hjelper. Anonymkode: 8e7c2...39a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pusset oppbadet i mars mnd.Alt ble revet og det er nye rør ned til krypkjelleren.I krypkjelleren er det gamle rør. Nå har det begynt å lukte mugg av vasken.Hva kan være grunnen til at det lukter mugg når alt er nytt.Under huset er det gamle rør.Lukten har kommet i det siste. Anonymkode: f0ae2...980 Er det noe galt med vannlåsen under vasken? Har du skap under vasken? Er det evt lekkasje fra rørene og inni skapet under vasken? Anonymkode: c916b...957
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Er halvt år uten vedlikehold kan være nok til at det begynner å lukte. Anonymkode: 8e7c2...39a
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pusset oppbadet i mars mnd.Alt ble revet og det er nye rør ned til krypkjelleren.I krypkjelleren er det gamle rør. Nå har det begynt å lukte mugg av vasken.Hva kan være grunnen til at det lukter mugg når alt er nytt.Under huset er det gamle rør.Lukten har kommet i det siste. Anonymkode: f0ae2...980 Såperester og alt du spyler ned i vasken blir liggende igjen i rester som råtner. Rens sluken under vasken og bruk klorin i vaken en gang hver 14. - 30. Dag. Anonymkode: a63e2...33d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg pusset oppbadet i mars mnd.Alt ble revet og det er nye rør ned til krypkjelleren.I krypkjelleren er det gamle rør. Nå har det begynt å lukte mugg av vasken.Hva kan være grunnen til at det lukter mugg når alt er nytt.Under huset er det gamle rør.Lukten har kommet i det siste. Anonymkode: f0ae2...980 Er dette en IKEA-vaskeservant med IKEA-rør koblet til? IKEA-rørene frarådes å bruke grunnet lekkasjer... Anonymkode: c916b...957
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #7 Skrevet 26. oktober 2017 Ja det er Ikea vask med ikea rør.Ser ikke ut som det er noe synlig lekasje. Anonymkode: f0ae2...980
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #8 Skrevet 26. oktober 2017 Takk for tips:) Anonymkode: f0ae2...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå