Gå til innhold

Hvordan fjerne uønskede følgere på instagram uten at de skjønner at jeg har fjernet dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snakk om følgere som hverken liker mine bilder eller kommuniserer under innleggene mine. De følger mange andre kontoer, så håper det er mulig å fjerne de uten at det merkes. Pluss noen som bare spammer på mine innlegg.

Anonymkode: 5df3b...79b

Skrevet

Tja. Hadde en del slike, og trodde de ikke merket det. Bare noen dager etter hadde de slettet meg. Det gjorde nå ikke noe,  men forsto da at de merket det, selv om de har 2000 følgere. Tror de bruker en app

Anonymkode: b8654...5e3

Skrevet

Du kan ikke fjerne folk fra følgerlisten din uten å blokkere de. Og noen bruker app som ser hvem som starter og slutter å følge de, samt om noen blokkerer de.

Anonymkode: 649f9...cae

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Tja. Hadde en del slike, og trodde de ikke merket det. Bare noen dager etter hadde de slettet meg. Det gjorde nå ikke noe,  men forsto da at de merket det, selv om de har 2000 følgere. Tror de bruker en app

Anonymkode: b8654...5e3

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Du kan ikke fjerne folk fra følgerlisten din uten å blokkere de. Og noen bruker app som ser hvem som starter og slutter å følge de, samt om noen blokkerer de.

Anonymkode: 649f9...cae

Dette er noen jeg aldri har fulgt tilbake selv, så hvordan skal de merke at de ikke lenger følger meg? De følger jo flere tusener.

Kan jeg unblokke etter blokkering? Vil alle spamkommentarer også forsvinne? 

Jeg lurer og på å sette kontoen på privat.

Skrevet

Du behøver ikke blokke. Du bare krysser dem ut av følgerlista. De får ikke beskjed om dette.

Anonymkode: 71b13...e18

Skrevet

Altså lista over dine følgere. Trykk på prikkene og velg "fjern følger".

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du behøver ikke blokke. Du bare krysser dem ut av følgerlista. De får ikke beskjed om dette.

Hvor er den? Jeg finner bare blokker jeg... Har blokkert mange bekjente fordi jeg ikke vil de skal følge meg :P 

Anonymkode: dda84...759

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er den? Jeg finner bare blokker jeg... Har blokkert mange bekjente fordi jeg ikke vil de skal følge meg :P 

Også når du går inn på "følgere" og trykker på prikkene etter brukernavnet?

Skrevet
37 minutes ago, AnonymBruker said:

Ah! Takk! 

Er dette noe nytt? 

Skrevet
33 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorfor blokkerer du bekjente? Noen spesiell grunn?

Jeg spør fordi jeg vurderte å blokkere noe slekt da jeg ikke ønsker at dem skal finne min instakonto. Har ikke turt å blokkere dem enda.

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fjernet en følger nettopp og fikk ny forespørsel bare få timer etterpå. Hvordan merkes dette? Var ikke meningen at hen skulle legge merke til det. Ønsker ikke vedkommende på min private konto lenger. 

Anonymkode: fc2cc...462

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fjernet en følger nettopp og fikk ny forespørsel bare få timer etterpå. Hvordan merkes dette? Var ikke meningen at hen skulle legge merke til det. Ønsker ikke vedkommende på min private konto lenger. 

Kanskje noen rett og slett har snakket sammen, og så har det vist seg at bare en av dem fått det siste du har postet?

Anonymkode: deda0...6ba

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om de merker det? Jeg har noen tusen følgere og fjerner de som er plagsomme. Hva de eventuelt tenker om det kunne jeg jo ikke bry meg mindre om.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan bruke apper som registerer hvem som følger og avfølger kontoen. Men veldig spesielt å sende ny forespørsel etter at du har fjernet vedkommende som følger..

Anonymkode: a7af3...ed5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...