Gå til innhold

Over 300 mill i Vikinglotto. Spiller dere?

Ville du vunnet over 300 mill?  

14 stemmer

1. 1. Ville du vunnet 300 millioner?

• Ja
      11
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå over 300 millioner i potten på Vikinglotto.

Har en kupong gående, men tror jeg ville fått sjokk om jeg vant så mye.
Er usikker på om jeg ønsker det.

Hva med med dere, ville dere vunnet så mye? Ville du taklet det? Hva ville dere gjort om hele potten gikk til deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om noen hadde tilbydd meg 300 millioner så ville jeg takket ja. :)

Vet ikke hva jeg hadde gjort med pengene, men hadde i hvert fall kjøpt meg  drømmehuset og delt  noen millioner med søsknene mine. 

Endret av potetstappe
Gjest Catalina Culès
Skrevet

300 millioner hadde jeg ikke takket nei til.

Skrevet
3 minutes ago, Undermann said:

Er usikker på om jeg ønsker det.

Intet problem, bare lever dem til meg.

Skrevet
23 minutter siden, potetstappe skrev:

Om noen hadde tilbydd meg 300 millioner så ville jeg takket ja. :)

Vet ikke hva jeg hadde gjort med pengene, men hadde i hvert fall kjøpt meg  drømmehuset og delt  noen millioner med søsknene mine. 

Ville også delt, men da hadde jeg ikke vært anonym mer. Hvis jeg vant millioner, ville jeg tviholdt på å være anonym. Også for famile og kjente.

Skrevet (endret)

Jeg tipper ikke. Men om jeg vant 300 mill, ville jeg ikke hatt problemer med å fordele dem. For eksempel kunne jeg fordelt dem på landets 80 folkehøyskoler, så de kunne opprettholde et godt tilbud til elevene. 

Endret av Hulderen
Skrevet

Det er altfor mye penger for et menneske å vinne. Jeg liker tanken på å glede mange med mindre summer
som allikevel er store nok og å få bort sånne svimlende tall. Ingen av oss har godt av å vinne så mye. :sukk: 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ingen av oss har godt av å vinne så mye. :sukk: 

Selv om man hadde sikret fremtiden sin og vel så det, så ville man jo vært redd for pengene på en annen måte enn man ellers ville ha vært. Samt at det jo er lett å bruke penger om man har en del. 

Jeg ville nok for min del ha gitt noen summer til diverse, Kreftforeningen, samt en stor del Spinraza til syke barn (koster 1 mill pr dose!) og så hadde jeg glemt resten. 

Skrevet

Jeg hadde delt med de fleste jeg kjenner. Forsøkt å være anonym og betalt ut gjeld til flere. Det hadde vært meg en samm fornøyelse.

Samtidig hadde jeg sluttet å jobbe og reist verden rundt.

Det var vel en normann som vant over 400 mill for en stund siden. Heldigris!!

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt egmont og hatt det litt morro :lur:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Ville gitt til div organisasjoner som jeg synes gjør en god jobb, feks med dyr, barn og sykdom. Jeg velger meg ut noen hvert år som jeg gir bidrag til ellers, men 300 mill er mye så kunne vært litt ekstra snill i mange år. 

Muligens kjøpt opp rettighetene til kg og vært en sånn sur og fæl kg-vaktmester.

Skrevet
19 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Ville gitt til div organisasjoner som jeg synes gjør en god jobb, feks med dyr, barn og sykdom. Jeg velger meg ut noen hvert år som jeg gir bidrag til ellers, men 300 mill er mye så kunne vært litt ekstra snill i mange år. 

Muligens kjøpt opp rettighetene til kg og vært en sånn sur og fæl kg-vaktmester.

Jeg kom deg i forkjøpet hehe, da kunne vi spleiset og blitt kg sine nye diktatorer :tronderbart:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
45 minutter siden, Winza skrev:

Jeg kom deg i forkjøpet hehe, da kunne vi spleiset og blitt kg sine nye diktatorer :tronderbart:

Diktator og vaktmester da. Du bestemmer og så rydder jeg opp etterpå :5:

Skrevet
3 timer siden, EvaLena skrev:

Jeg hadde delt med de fleste jeg kjenner.

....og aldri hadde du visst at du kjente  mange som insisterte på at dere var bestiser. :fnise: 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Ja takk til de pengene, men jeg ville delt litt. Gitt en del til kreftforeningen, og mennesker som ikke har det så godt i Norge. Kjøpt en skikkelig kul bil så jeg har både bil og motorsykkel. Kjøpt hus. Hadde feira med en stor fest. Brukt litt penger på guttungen. Skikkelig awesome klær og leker til han, og resten spares. 

Skrevet
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

....og aldri hadde du visst at du kjente  mange som insisterte på at dere var bestiser. :fnise: 

Ja, herlighet 😂

Skrevet
16 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Diktator og vaktmester da. Du bestemmer og så rydder jeg opp etterpå :5:

Jeg kan være jokeren, lage tonnevis av trolletråder og så kommer du "hele kg sin leder" og rydder opp i alt og blir sett på som tidenes forum leder :biggrin:

Tror jeg ville kjøpt opp de som driver diskusjon.no og slått de sammen med kg bare for å irritere de på diskusjon.no :hoho: og VGD og freak.no. Og så ville vi hatt nordens største forum :P

Skrevet
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og is var alt de fikk :fnise:

Gjest Axl Rose
Skrevet
22 minutter siden, Winza skrev:

Jeg kan være jokeren, lage tonnevis av trolletråder og så kommer du "hele kg sin leder" og rydder opp i alt og blir sett på som tidenes forum leder :biggrin:

Tror jeg ville kjøpt opp de som driver diskusjon.no og slått de sammen med kg bare for å irritere de på diskusjon.no :hoho: og VGD og freak.no. Og så ville vi hatt nordens største forum :P

Jeg kan være han som prøver å roe ned hissige brukere:hoho:Noe sier meg at det motsatte ville skjedd:a034:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...