Gå til innhold

Sleepypod reiseveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet denne og evt. har noen erfaringer? link

Trenger ny bag/bur til katten, og den der ser veldig bra ut, men hadde vært veldig greit om noen kan bekrefte at den er så bra før jeg bruker over 2000 kr :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min katt gnagde seg gjennom plastnettingen på sånn ca fire sekunder. Var ikke ute av parkeringsplassen en gang, før vi hadde en løs katt i bilen - så ble kjapp vendereis for oss. Men så er min en utbryterkonge av dimensjoner, da. Eneste buret som han har vært komfortabel med, og ikke prøvd å bryte seg ut av er dette: https://www.amazon.com/Catit-Design-Cabrio-Multi-Functional-Carrier/dp/B005JFG9EW

Skrevet

Huff, da skjønner at du trenger et solid "fengsel" som den du linka til :fnise: Liker at den kan åpnes fra toppen, og jeg er generelt fan av Catit sine produkter.

Min prøver ikke å bryte seg ut, hun synes bare det er litt kjedelig å sitte i bur, så jeg vil gjerne ha et som er mest mulig komfortabelt. Og gjerne relativt trafikksikkert. I sleepypod kan de jo ligge i sirkel og.

Skrevet

Vi har et sånt til hunden, og det fungerer bra som bilbur. Hun er ikke så glad i å kjøre bil uansett, men hun legger seg ned og er stille. Har ikke hatt noen problemer med kloring, gnaging eller ubryterkonger, så jeg vet hvor mye den tåler. Som reiseveske er den ikke så god siden den er rund, og dermed vond å bære rundt på

Skrevet

Har en sleepypod og den har blitt brukt daglig i ca 4 år nå, funker fint den, ikke hatt noe problemer.

Anonymkode: e27e3...0f1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en sleepypod og den har blitt brukt daglig i ca 4 år nå, funker fint den, ikke hatt noe problemer.

Anonymkode: e27e3...0f1

Til katt? Har du brukt den på lengre bilturer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...