AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Som for eksempel å bruke samme bh i flere dager, kanskje truse. Prompe i hånda for deretter lukte på den. Sløv med å bytte sengetøy. Pille seg i nesen. Lukte på eget brukt undertøy. Noen fler? Anonymkode: 535aa...a1b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Er det ekkelt å bruke samme bh i flere dager..? Anonymkode: f55a9...95c 43
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg bruker å smake på mensenblodet mitt.. Anonymkode: 9cf3e...270
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker å smake på mensenblodet mitt.. Anonymkode: 9cf3e...270 Okei NEI! Anonymkode: 4f224...d92 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Sniffer på bokserne til samboeren.. Anonymkode: 3fbe3...caf
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som for eksempel å bruke samme bh i flere dager, kanskje truse. Prompe i hånda for deretter lukte på den. Sløv med å bytte sengetøy. Pille seg i nesen. Lukte på eget brukt undertøy. Noen fler? Anonymkode: 535aa...a1b Fingre, glemme eller ikke gidde å vaske hendene og så spise brødskive og drive med andre ting. Anonymkode: 65ff4...f2b 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sniffer på bokserne til samboeren.. Anonymkode: 3fbe3...caf Hundene? Anonymkode: d1186...534 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Tar fingeren i rumpa og suger på den etterpå. Anonymkode: 6593b...36f 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Slutt å tull da! Det ødelegger trådenAnonymkode: 535aa...a1b 2
Kragebein Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Tråden er ryddet for personangrep. Kragebein, mod
Gjest WayTooSerious Skrevet 25. oktober 2017 #11 Skrevet 25. oktober 2017 (endret) Æsj! 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Som for eksempel å bruke samme bh i flere dager, kanskje truse. Prompe i hånda for deretter lukte på den. Sløv med å bytte sengetøy. Pille seg i nesen. Lukte på eget brukt undertøy. Noen fler? Anonymkode: 535aa...a1b Jeg bruker bh 1 dag og legger den deretter til vask. Og bytter truse morgen og kveld. Æsj, du er nasty. Jeg bytter sengetøy mandag og torsdag. Jeg bruker Kleenex til nesen. Jeg legger undertøyet til vask. Blah! Jeg er IKKE slik som deg. Endret 25. oktober 2017 av WayTooSerious 🐠
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg kan pille meg i nesen for så å spise det... Anonymkode: 1b737...5f7 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #13 Skrevet 26. oktober 2017 5 timer siden, WayTooSerious skrev: Æsj! Jeg bruker bh 1 dag og legger den deretter til vask. Og bytter truse morgen og kveld. Æsj, du er nasty. Jeg bytter sengetøy mandag og torsdag. Jeg bruker Kleenex til nesen. Jeg legger undertøyet til vask. Blah! Jeg er IKKE slik som deg. Å jeg er glad jeg ikke er som deg! Bytter du virkelig truse to ganger daglig, og sengetøy to ganger i uka. Jeg pisser i dusjen også. Vasker du dassen etter hver gang du har vært på dass? Greit, jeg er kanskje nasty, men du er jo syk. Ts. Anonymkode: 535aa...a1b 12
Gjest Elseby13 Skrevet 26. oktober 2017 #14 Skrevet 26. oktober 2017 10 timer siden, WayTooSerious skrev: Æsj! Jeg bruker bh 1 dag og legger den deretter til vask. Og bytter truse morgen og kveld. Æsj, du er nasty. Jeg bytter sengetøy mandag og torsdag. Jeg bruker Kleenex til nesen. Jeg legger undertøyet til vask. Blah! Jeg er IKKE slik som deg. Dette grenser jo til OCD. Bh trenger du da ikke bytte daglig, med mindre du ammer da.
Gjest WayTooSerious Skrevet 26. oktober 2017 #15 Skrevet 26. oktober 2017 2 timer siden, Elseby13 skrev: Dette grenser jo til OCD. Bh trenger du da ikke bytte daglig, med mindre du ammer da. Jeg liker å ta på ren hver dag. Etter man har dusjet skal man ta på reint tøy. Brystene mine er svære, og de svetter. Jeg pleier å bruke sports-bh til daglig.
Gjest WayTooSerious Skrevet 26. oktober 2017 #16 Skrevet 26. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å jeg er glad jeg ikke er som deg! Bytter du virkelig truse to ganger daglig, og sengetøy to ganger i uka. Jeg pisser i dusjen også. Vasker du dassen etter hver gang du har vært på dass? Greit, jeg er kanskje nasty, men du er jo syk. Ts. Anonymkode: 535aa...a1b Jeg er jævlig glad for at jeg ikke er som deg! Ja, selvsagt. Det tar maks 5 minutter å skifte på senga. Null stress jeg har hund. Det blir jævlig mye hår. Nei, jeg vasker toalettet to ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #17 Skrevet 26. oktober 2017 Tisser i dusjen vasker ikke alltid hendene etter dobesøk Lukter i min egen truse Spiser ting som har havnet på gulvet Klør meg i rumpa og lukter på fingeren etterpå Anonymkode: 3b408...0e7 1
Miruluna Skrevet 26. oktober 2017 #18 Skrevet 26. oktober 2017 Jeg gjør som deg @WayTooSerious, bortsett fra at jeg skifter på sengen ca hver 5. dag. Har hund som sover i sengen med meg. Synes ikke det er noe "sykt" over denne hygienen i det hele tatt. Det som er sykt er at jenter synes det er innafor å bruke samme bh i dagesvis. Æsj.
Gjest Walkingdead Skrevet 26. oktober 2017 #19 Skrevet 26. oktober 2017 Da jeg var utenlands og det var flere kilomter til vaskeriet vet jeg om flere av oss som vrengte trusa ut inn sånn at man fikk følelsen av man skifta. Vi kalte det å være "musa som brukte hele trusa".
Ferny Skrevet 26. oktober 2017 #20 Skrevet 26. oktober 2017 19 minutter siden, WayTooSerious skrev: Jeg liker å ta på ren hver dag. Etter man har dusjet skal man ta på reint tøy. Brystene mine er svære, og de svetter. Jeg pleier å bruke sports-bh til daglig. I motsetning til deg, så har jeg små bryster, og jeg svetter ikke akkurat nevneverdig der, så det blir litt rart å si universalt "æsj" når ikke alle har behov for å vaske BH-ene sine daglig. I dag går jeg uten BH, men kommer sikkert til å bruke samme genser i morgen, den blir ikke akkurat skitten fordi puppene mine kommer borti den. Det er heller ikke alle som har hund, for ja, jeg synes også det er ekkelt med hundehår alle veier, og jeg synes generelt hunder lukter ganske ekkelt, og at det er ekkelt at de spiser avføring og tråkker i dritt, og likevel løper rundt i husene og møblene til folk. Jeg bruker aldri truse, og kan gå med samme buksen flere dager. Og av og til biter jeg neglene på tærne. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå