Gjest GiftMann38 Skrevet 27. oktober 2017 #21 Skrevet 27. oktober 2017 9 hours ago, Arabella said: Der ser vi, ikke bare politisk vi kan være orienterte i en eller annen retning. Kanskje du til og med er en underlig skrue. Ment som en kompliment. De fleste er vel litt rare, du også
Arabella Skrevet 27. oktober 2017 #22 Skrevet 27. oktober 2017 1 time siden, GiftMann38 skrev: De fleste er vel litt rare, du også Jeg har sikkert også noen særtrekk andre kan legge merke til. 😊
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2017 #23 Skrevet 27. oktober 2017 Jeg liker når hun tar seg god tid og varierer mellom slikk, sug og munnknullig. Gjerne slikke ballene, skrukken og rimme også. I tillegg liker jeg å slikke, så vi er gjerne innom en 69.
Gjest Coolaid Skrevet 27. oktober 2017 #24 Skrevet 27. oktober 2017 På 25.10.2017 den 16.01, AnonymBruker skrev: Hva liker gutter best når det kommer til suging? Vet at alle er forskjellige, men kan dere komme med tips eller noen gode råd. Anonymkode: 15fc5...833 Jeg syns det er best med masse spytt, jeg liker det "sloppy" Tungen på strengen under hodet er et must, samt jeg foretrekker at hun suger uten å bruke hendene. De kan pent plasseres på rumpa mi hvor jeg så smått kjenner neglene hennes. Kort oppsummert: Vått, undersiden av kukhodet og no hands!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå