Pippa Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Er det noen som kan fortelle meg hvordan Tyskland er med tanke på shopping... Da tenker jeg klær og kosmetikk, er det like bra utvalg som det er i England, hvordan er prisene og hva slags klesbutikker kan anbefales. Har Tyskland ett svar på Englands New Look i tillegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 Vel, eg har eigentleg ikkje så mykje peiling. Men ein ting må eg bare sei: Tyskland har Fishbone. Dette er eit merke som ikkje er spesielt dyrt, men eg synest det er kjempekult! Eg hadde eit par Fishbone joggeskor ein gong, og eg er framleis lei meg for at dei er utslitne :-(. Eg har vennar som har hatt både jakkar og genserar i dette merket, og eg må vel sei at det som tiltalar meg er at logoen faktisk er eit fiskebein. Eg synest bare det ser kult ut. Jaja. Det var det eg hadde. Du får håpa på meir direkte spørsmål på det du spurte om frå andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå