Gå til innhold

Dårlig batteri på to år gammel iPhone 6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ofte lade flere ganger daglig. Det har blitt ganske håpløst. Plutselig i sommer gikk batteriet fra å være bra til å bli helt rævva 

Er det noen som har erfaring med at det hjelper å opprette iPhone i iTunes, eller er det bare nytt batteri om duger?

Anonymkode: b2fde...58c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ofte lade flere ganger daglig. Det har blitt ganske håpløst. Plutselig i sommer gikk batteriet fra å være bra til å bli helt rævva 

Er det noen som har erfaring med at det hjelper å opprette iPhone i iTunes, eller er det bare nytt batteri om duger?

Gjenopprette du mener? Om du tømmer hele telefonen for alt, kan det sikkert være at du opplever en liten bedring om du fra før har apper som kjører i bakgrunnen og trekker strøm. Men det er nok selve batteriet som er oppbrukt ja, og det er ikke unormalt for en to år gammel mobil.

Anonymkode: b309e...59b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med selger og forklar problemet.

Min 6 Plus hadde samme hick-up. Leverte på Eplehuset service for undersøkelse. Fikk ny 6 Plus av Apple fordi det var en feil.

Anonymkode: 7331f...2a8

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med selger og forklar problemet.

Min 6 Plus hadde samme hick-up. Leverte på Eplehuset service for undersøkelse. Fikk ny 6 Plus av Apple fordi det var en feil.

Anonymkode: 7331f...2a8

Aha, det skal jeg gjøre! Jeg har jo hatt to stk iPhone før, men ikke opplevd en slik plutselig nedgang i batteriet. 

Det er forresten en iPhone 6s, men det spiller vel ingen rolle. 

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjenopprette du mener? Om du tømmer hele telefonen for alt, kan det sikkert være at du opplever en liten bedring om du fra før har apper som kjører i bakgrunnen og trekker strøm. Men det er nok selve batteriet som er oppbrukt ja, og det er ikke unormalt for en to år gammel mobil.

Anonymkode: b309e...59b

Nei nettopp. Var en som påsto at å gjenopprette var som å få en ny telefon, men jeg merker jeg er skeptisk til effekten. 

Skrevet

En ting til: i noen få varmegrader gikk batteriet fra 60% til 20% på null komma svisj. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...