Gå til innhold

Hvem bestemmer i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
2 minutter siden, Petra Pus skrev:

Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det?

Jeg er mann og jeg bestemmer hos oss. Det er fordi hun liker å "bli brukt" og tenner på å bli dominert. Dette er vi enig om - så bestemmer jeg egentlig? Vi er vel enig om at jeg bestemmer.... Det er vel normalt å vise hensyn til hverandre og at det som foregår er samtykkende. 

Dersom du er fornøyd med sexlivet så er du fornøyd med sexlivet. Det kan likevel være at det hadde vært bedre om du hadde blitt tatt mer hensyn til. 

Skrevet

Hvorfor bry seg om det, hvis det er? Så lenge dere har det bra spiller det ingen rolle om det er unormalt eller ikke.

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet

Det er akkurat sånn vi også har det :)

Skrevet

Kongen bestemmer selvfølgelig.

Anonymkode: b69e0...36c

• Liker 3
Skrevet

Noen har det sånn, i andre par er det hun som bestemmer. I andre par igjen er det ingen som bestemmer, eller dem bytter på å bestemme. 

Sånn varierer, og det er vanskelig å vite hva som er "normalt". 
Ellers streber jeg heller for å finne MIN normal, en å se på hva som er andres normal :D 

Skrevet
34 minutter siden, Petra Pus skrev:

*Et fint sexliv 

Anonymkode: cc5d4...b1c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Et fint sexliv 

Anonymkode: cc5d4...b1c

jeg har dyslksi

Skrevet

Kan eventuelt lage et skjema?

Dato, sexinnhold, varighet, terningkast og hvem som var sjef. Neste uke er det den andres tur til å bestemme. Dette er gjensidig og respektfullt.

Tuller.

Man knuller som man knuller.

👍🏻🙂

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Her er det meg som er litt dominant og forteller hva som skal gjøres og hvor det skal sprutes. Men selvsagt er det omvendt også noen ganger . Han liker jo også å bestemme litt, men liker også veldig godt at jeg styrer det hele :fnise: Kanskje din type liker å være litt bestemt og styre  :)

Om du mener at du også vil bestemme, så bare ta for deg og stram han opp litt :fnise:

Skrevet
På 25.10.2017 den 12.17, Petra Pus skrev:

Men må du snakke om dette til venninnene dine? Kunne aldri falt meg inn å dele noe om sexlivet mitt til venner.....

Anonymkode: e38d7...9ba

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Jeg synes det er bra at dere har et sexliv dere begge er fornøyde med. La ikke venninnene din forstyrre dette. 

Endret av Alterego666
Skrevet

Her bestemmer dama hva vi skal gjøre. Funker best sånn.

Anonymkode: 5f7a5...c21

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men må du snakke om dette til venninnene dine? Kunne aldri falt meg inn å dele noe om sexlivet mitt til venner.....

Anonymkode: e38d7...9ba

Glad jeg kan snakke om alt det der med mine venninner ass.

TS: så lenge dere koser dere, spiller det ingen rolle. Om du liker å bli dominert av din partner er det tipp topp, har du selv lyst til å ta styringen litt også, kan du snakke med han om det. Her er det ikke noe normalt eller unormalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...