Petra Pus Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det?
Gjest Coolaid Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, Petra Pus skrev: Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det? Jeg er mann og jeg bestemmer hos oss. Det er fordi hun liker å "bli brukt" og tenner på å bli dominert. Dette er vi enig om - så bestemmer jeg egentlig? Vi er vel enig om at jeg bestemmer.... Det er vel normalt å vise hensyn til hverandre og at det som foregår er samtykkende. Dersom du er fornøyd med sexlivet så er du fornøyd med sexlivet. Det kan likevel være at det hadde vært bedre om du hadde blitt tatt mer hensyn til.
Blod Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Hvorfor bry seg om det, hvis det er? Så lenge dere har det bra spiller det ingen rolle om det er unormalt eller ikke. 1
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Det er akkurat sånn vi også har det
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Kongen bestemmer selvfølgelig. Anonymkode: b69e0...36c 3
SlemUlv Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Noen har det sånn, i andre par er det hun som bestemmer. I andre par igjen er det ingen som bestemmer, eller dem bytter på å bestemme. Sånn varierer, og det er vanskelig å vite hva som er "normalt". Ellers streber jeg heller for å finne MIN normal, en å se på hva som er andres normal :D
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 34 minutter siden, Petra Pus skrev: Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det? *Et fint sexliv Anonymkode: cc5d4...b1c
Petra Pus Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: *Et fint sexliv Anonymkode: cc5d4...b1c jeg har dyslksi
Norre Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Kan eventuelt lage et skjema? Dato, sexinnhold, varighet, terningkast og hvem som var sjef. Neste uke er det den andres tur til å bestemme. Dette er gjensidig og respektfullt. Tuller. Man knuller som man knuller. 👍🏻🙂
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Her er det meg som er litt dominant og forteller hva som skal gjøres og hvor det skal sprutes. Men selvsagt er det omvendt også noen ganger . Han liker jo også å bestemme litt, men liker også veldig godt at jeg styrer det hele Kanskje din type liker å være litt bestemt og styre Om du mener at du også vil bestemme, så bare ta for deg og stram han opp litt
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #11 Skrevet 27. oktober 2017 På 25.10.2017 den 12.17, Petra Pus skrev: Hei. jeg og min mann har en fin sex liv, der han bestemmer hvem som skal gjøre hva og hvor han skal "avslutte". når jeg snakker med mine venninner sier de at det er litt unormalt. er det det? Men må du snakke om dette til venninnene dine? Kunne aldri falt meg inn å dele noe om sexlivet mitt til venner..... Anonymkode: e38d7...9ba 1
Gjest Alterego666 Skrevet 27. oktober 2017 #12 Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Jeg synes det er bra at dere har et sexliv dere begge er fornøyde med. La ikke venninnene din forstyrre dette. Endret 27. oktober 2017 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #13 Skrevet 27. oktober 2017 Her bestemmer dama hva vi skal gjøre. Funker best sånn. Anonymkode: 5f7a5...c21
Sphynx Skrevet 27. oktober 2017 #14 Skrevet 27. oktober 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men må du snakke om dette til venninnene dine? Kunne aldri falt meg inn å dele noe om sexlivet mitt til venner..... Anonymkode: e38d7...9ba Glad jeg kan snakke om alt det der med mine venninner ass. TS: så lenge dere koser dere, spiller det ingen rolle. Om du liker å bli dominert av din partner er det tipp topp, har du selv lyst til å ta styringen litt også, kan du snakke med han om det. Her er det ikke noe normalt eller unormalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå