Gå til innhold

Pris på eikeparkett

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor mye må jeg regne med å betale pr kvm for eikeparkett?

Noen merker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må regne med rundt tre hundre for de billigste typene.

Skrevet

Tror du får de billigere enn det på Obs! Bygg... Men er ikke sikkert altså.

:wink:

Skrevet

Vi har akkurat lagt Makkerparketten i eik i det meste av huset. Den ble veldig fin. Er hakket mørkere enn Langmoen, men med veldig fint fargespill.

De kan snakke i timevis om dette i butikkene, men bunnlinja ble til slutt at det ikke er så veldig stor forskjell på typene, med unntak av plata bak og at Makkerparketten er ørlitt tregere å legge. Det er 25 års garanti på den, så det kan vel ikke være bare tull.

Tror du får makkerparkett for nedover mot 230-40 kr kvadraten i utsalgspris. Der skal det også være mulig å hente noen prosenter.

Byggmakker her i byen har forresten Langmoen Eik på tilbud til 295 kroner ut januar, tror jeg det var. Jeg ville helst hatt comfortutgaven av Langmoen, men det blir ganske stor forskjell i pris når du skal ha til et helt hus :cry:

Men vi fikk en god erstatning.

Fru Nitha

Skrevet

vet at maxbo har en eikeparkett til ca 250 kr, synes selv denne er veldig fin og han vi prata med i butikken sa at den var veldig bra.

Skrevet

Monter har tilbud på eikeparkett nå, 198 kr m2. Det er en "lock"-variant, som visstnok er litt vansekligere å legge enn "klick". Jeg synes den var veldig fin, litt liv i fargene, uten at det var for mye kvister.

Gjest Plonk ikke innlogget
Skrevet

Skynd deg mens det er januarsalg! Har fått flere reklamebrosjyrer og aviser i det siste med tilbud på nettopp eikeparkett til under 300 kr kvm.

Gjest Anonymous
Skrevet

Husk at noen av de billigste parkettene bare har et veldig tynt lag med eik og disse kan ikke slipes.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar. Jeg har ikke mulighet til å kjøpe gulv nå, desverre. Vil også ha en parkett som kan kan slipes, det er viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...