Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #1 Skrevet 24. januar 2005 Hvor mye må jeg regne med å betale pr kvm for eikeparkett? Noen merker å anbefale?
hilli Skrevet 24. januar 2005 #2 Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror du må regne med rundt tre hundre for de billigste typene.
Sniglå Skrevet 24. januar 2005 #3 Skrevet 24. januar 2005 Tror du får de billigere enn det på Obs! Bygg... Men er ikke sikkert altså.
Nitha Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Vi har akkurat lagt Makkerparketten i eik i det meste av huset. Den ble veldig fin. Er hakket mørkere enn Langmoen, men med veldig fint fargespill. De kan snakke i timevis om dette i butikkene, men bunnlinja ble til slutt at det ikke er så veldig stor forskjell på typene, med unntak av plata bak og at Makkerparketten er ørlitt tregere å legge. Det er 25 års garanti på den, så det kan vel ikke være bare tull. Tror du får makkerparkett for nedover mot 230-40 kr kvadraten i utsalgspris. Der skal det også være mulig å hente noen prosenter. Byggmakker her i byen har forresten Langmoen Eik på tilbud til 295 kroner ut januar, tror jeg det var. Jeg ville helst hatt comfortutgaven av Langmoen, men det blir ganske stor forskjell i pris når du skal ha til et helt hus Men vi fikk en god erstatning. Fru Nitha
momo Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 vet at maxbo har en eikeparkett til ca 250 kr, synes selv denne er veldig fin og han vi prata med i butikken sa at den var veldig bra.
wok Skrevet 24. januar 2005 #6 Skrevet 24. januar 2005 Monter har tilbud på eikeparkett nå, 198 kr m2. Det er en "lock"-variant, som visstnok er litt vansekligere å legge enn "klick". Jeg synes den var veldig fin, litt liv i fargene, uten at det var for mye kvister.
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 24. januar 2005 #7 Skrevet 24. januar 2005 Skynd deg mens det er januarsalg! Har fått flere reklamebrosjyrer og aviser i det siste med tilbud på nettopp eikeparkett til under 300 kr kvm.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Husk at noen av de billigste parkettene bare har et veldig tynt lag med eik og disse kan ikke slipes.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Takk for svar. Jeg har ikke mulighet til å kjøpe gulv nå, desverre. Vil også ha en parkett som kan kan slipes, det er viktig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå