Gå til innhold

Hjelp meg! Tv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

vi har en ny stor tv, men i dag kastet ene barnet mitt en leke på den! Han er så liten at jeg er redd han gjør deg igjen.. finnes det noe beskyttelse å ha foran? 

Fant denne: 

http://www.ebay.com/bhp/tv-screen-protector

men finner det ikke i Norge.. 

dette er en tv til over 60tusen! Blir helt nervøs 😞

Anonymkode: 1ad3b...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe plexiglass på biltema, og skjære det til selv. det er billig og enkelt å jobbe med. så kan du lage beskyttelsen selv. hvis plexiglasset blir ripete og stygt kan du bare kjøpe nytt :) 

Anonymkode: a5af6...053

Skrevet

Hvordan skal jeg feste det til tv-en? Og finnes det plater som passer 75tommer? Jeg er ikke god på dette.. :rodme:

Skrevet

Det er vel typisk noe som blir dekket av innboforsikringen?

Et godt råd for et mer bekymringsfritt liv er forøvrig å slutte å kjøpe ting som er så dyre at det er krise om de blir ødelagt. Kjøp heller TV til 30.000, så har du penger til ny :)

Skrevet

He kastet en av ungene en leke som traff tv-en når de var små. Nå kostet ikke den i nærheten av 60000, men vi fikk igjen på innboforsikringen. 

Skrevet

Vet ikke hvor liten han er, men kan det være et alternativ å bare henge tv´n litt høyere opp på veggen? Man får enkelt tak i veggoppheng som tar en 75 tommer.

Skrevet

Ja henge den opp høyere er et alternativ. Jo, får sikkert igjen på forsikringen har ikke tenkt over det. Men liker å behandle tingene mine på en sikkelig måte. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja henge den opp høyere er et alternativ. Jo, får sikkert igjen på forsikringen har ikke tenkt over det. Men liker å behandle tingene mine på en sikkelig måte. 

Og vi hadde sikkert ikke lagt så mye penger i tv-en om det ikke var del av en gave. Jeg hadde behandlet den på samme måte om den kostet 6000kr også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...