AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Menn har ingen problemer, de burde heller få seg noen baler og oppføre seg som menn. Istedenfor å syte som en gjeng små unger. Anonymkode: b456a...c42 1
HalldirV2 Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har ingen problemer, de burde heller få seg noen baler og oppføre seg som menn. Istedenfor å syte som en gjeng små unger. Anonymkode: b456a...c42 Baler? Høres bra ut, hvor kan jeg få tak på slike? 1
Gjest WayTooSerious Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Svarte faen! Hva skjedde med likestilling? Det SKAL gå begge veier. Hvorfor skal ikke menn få lov å uttale seg om dette? Det er viktig at det kommer ut i lyset, så folk blir klar over at det ikke kun skjer med kvinner. Det er på tide!
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, WayTooSerious skrev: Svarte faen! Hva skjedde med likestilling? Det SKAL gå begge veier. Hvorfor skal ikke menn få lov å uttale seg om dette? Det er viktig at det kommer ut i lyset, så folk blir klar over at det ikke kun skjer med kvinner. Det er på tide! Du tenker ikke langt nok på temaet hvis du virkelig mener at metoo bare handler om kvinner først og fremst. Det er en gruppe antall menn som mener at metoo bare handler om kvinner, men disse mennene hadde reagert uansett hvilken sak - de er ikke ute etter å være mannens talerør, de er ute etter å skape uro for kvinner. Jeg tror ikke menn som er offer for vold eller seksuell trakassering føler at disse mennene tar tak i problematikken! Anonymkode: e400e...120 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 3 minutter siden, WayTooSerious skrev: Svarte faen! Hva skjedde med likestilling? Det SKAL gå begge veier. Hvorfor skal ikke menn få lov å uttale seg om dette? Det er viktig at det kommer ut i lyset, så folk blir klar over at det ikke kun skjer med kvinner. Det er på tide! Selvfølgelig skal både kvinner og menn få snakke om overgrep de opplever. Det var jo selve essensen i hovedinnlegget, var det ikke? Anonymkode: 7a633...891 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 6 minutter siden, WayTooSerious skrev: Svarte faen! Hva skjedde med likestilling? Det SKAL gå begge veier. Hvorfor skal ikke menn få lov å uttale seg om dette? Det er viktig at det kommer ut i lyset, så folk blir klar over at det ikke kun skjer med kvinner. Det er på tide! Er vel ingen som sier at menn ikke skal snakke om problemer, men blir for dumt at om en kvinne nevner at kvinner ofte blir utsatt for trakassering for eksempel så skal en sånn mann svare med "DET FOREKOMMER AT MENN BLIR UTSATT FOR DET OG!!", for det er så idiotisk. Hvis en mann lager en tråd om gutter som faller ut av skolen kommer ikke jeg og roper at kvinner også faller ut av skolen, for det er ikke det som er poenget til den som starter tråden. Man må kunne greie å se at det fokuseres på en av kjønnene uten å måtte ta det som en kjønnskamp. Anonymkode: 395a3...285 6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Så sant. Menn oppfører seg som balleløse tullinger for tiden. Anonymkode: 7e2a2...614
Gjest WayTooSerious Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som sier at menn ikke skal snakke om problemer, men blir for dumt at om en kvinne nevner at kvinner ofte blir utsatt for trakassering for eksempel så skal en sånn mann svare med "DET FOREKOMMER AT MENN BLIR UTSATT FOR DET OG!!", for det er så idiotisk. Hvis en mann lager en tråd om gutter som faller ut av skolen kommer ikke jeg og roper at kvinner også faller ut av skolen, for det er ikke det som er poenget til den som starter tråden. Man må kunne greie å se at det fokuseres på en av kjønnene uten å måtte ta det som en kjønnskamp. Anonymkode: 395a3...285 Det er like idiotisk når kvinner, gjør det. For det skjer ofte. Når det er sagt. Jeg ser poenget ditt! Du har rett i det. Jeg leste ikke det gule arket, før jeg skrev for å være ærlig. Jeg leste kun overskriften.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel ingen som sier at menn ikke skal snakke om problemer, men blir for dumt at om en kvinne nevner at kvinner ofte blir utsatt for trakassering for eksempel så skal en sånn mann svare med "DET FOREKOMMER AT MENN BLIR UTSATT FOR DET OG!!", for det er så idiotisk. Hvis en mann lager en tråd om gutter som faller ut av skolen kommer ikke jeg og roper at kvinner også faller ut av skolen, for det er ikke det som er poenget til den som starter tråden. Man må kunne greie å se at det fokuseres på en av kjønnene uten å måtte ta det som en kjønnskamp. Anonymkode: 395a3...285 Anonymkode: 4cb5c...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå