Kvitveisen Skrevet 25. oktober 2017 #1 Del Skrevet 25. oktober 2017 Strikkar med Rauma finull....har berre kjøpt et nøste,holder det skal tru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. oktober 2017 #2 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja, jeg tror det holder, uten at jeg skal gi noen garantier. Jeg har et på meg nå som jeg strikket i et litt tynnere garn, men jeg brukte ikke fullt 50 g av det. Dvs. strikket noen lange striper med det, pluss kanten og hadde litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitveisen Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, Vera Vinge skrev: Ja, jeg tror det holder, uten at jeg skal gi noen garantier. Jeg har et på meg nå som jeg strikket i et litt tynnere garn, men jeg brukte ikke fullt 50 g av det. Dvs. strikket noen lange striper med det, pluss kanten og hadde litt igjen. Takker for svar:) det var meg du hjalp tidlige angåande løvlisjal:) veldig gøy å få det til....takk for hjelpa:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. oktober 2017 #4 Del Skrevet 25. oktober 2017 7 minutter siden, Kvitveisen skrev: Takker for svar:) det var meg du hjalp tidlige angåande løvlisjal:) veldig gøy å få det til....takk for hjelpa:)) Så gøy at du får det til. Er du i gang med løvkanten allerede også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitveisen Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 25. oktober 2017 Ja:) begynte på kanten idag...og fekk det til:) vart fine farger....svart og kvitstripa,så er kanten en slags varm oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitveisen Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 25. oktober 2017 54 minutter siden, Vera Vinge skrev: Så gøy at du får det til. Er du i gang med løvkanten allerede også? Gjekk det greit å blokke det forresten? Har aldri prøvd det...tar nok litt tid før eg er ferdig då men:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. oktober 2017 #7 Del Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, Kvitveisen skrev: Gjekk det greit å blokke det forresten? Har aldri prøvd det...tar nok litt tid før eg er ferdig då men:) Ja, veldig greit. Trengte en del knappenåler bare. Skylte opp sjalet, presset ut vannet ved å rulle det i et stort håndkle, og la det på et eller to nye håndklær som jeg hadde lagt ut på gjestesenga. Spente opp sjalet med nåler som jeg festet i håndklærne/madrassen. Det står vel noe om dette i oppskriften også. Det var hvertfall magi. For sjalet ble både en del større og finere etter, at det hadde tørkey, som et nytt sjal nesten. Så det er bare å glede seg. Blir nok et veldig bra sjal i finull, det kunne jeg tenkt meg om jeg skal strikke det eller noe lignende igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå