AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Ønsker meg desperat ny jobb, men får ikke napp på søknadene mine. Jeg slites i stykker, kjennes det ut som, og hver dag gruer jeg meg til å dra på jobb. Grunnen til at jeg mistrives, er at jeg hater oppgavene mine og fikk redusert lønnen ned mange tusen, etter at jeg ufrivillig ble omplassert. Valget sto mellom å omplasseres eller miste jobben helt. I tillegg har ei annen her fått flere av mine tidligere oppgaver, de bare kaller stillingen noe annet for å unngå at jeg kan klage.. Vet jeg antagelig hadde vunnet fram om jeg kjørte på med profesjonell hjelp, men jeg orker ikke å jobbe et lite sted det kun er konflikter. Ledelsen her er også uprofesjonell, i mine øyne. I dag f eks begynte det en ny her og sjefen har reist avgårde uten å informere oss andre om at han nye skulle komme, at vi må ta ham i mot eller fortelle hva vi skal sette ham i gang med. Arbeidstøy o l er selvsagt ikke ordnet. Hater dette stedet intenst og vil bare bort! 😔 Anonymkode: 4513f...eb5
Cetus Skrevet 26. oktober 2017 #2 Skrevet 26. oktober 2017 Fysj! Leses ikke bra ut! Utrolig mye man må finne seg i opp gjennom livet...Har ikke annet råd enn at du må bare fortsette å søke deg vekk...Står du på - vil det ordne seg med ny jobb etterhvert...Sender deg en klem i mellomtiden
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #3 Skrevet 26. oktober 2017 Hvilken sektor er dette snakk om? Blir lettere å gi råd Anonymkode: 3d166...8d5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 På 25.10.2017 den 9.34, AnonymBruker skrev: Ønsker meg desperat ny jobb, men får ikke napp på søknadene mine. Jeg slites i stykker, kjennes det ut som, og hver dag gruer jeg meg til å dra på jobb. Grunnen til at jeg mistrives, er at jeg hater oppgavene mine og fikk redusert lønnen ned mange tusen, etter at jeg ufrivillig ble omplassert. Valget sto mellom å omplasseres eller miste jobben helt. I tillegg har ei annen her fått flere av mine tidligere oppgaver, de bare kaller stillingen noe annet for å unngå at jeg kan klage.. Vet jeg antagelig hadde vunnet fram om jeg kjørte på med profesjonell hjelp, men jeg orker ikke å jobbe et lite sted det kun er konflikter. Ledelsen her er også uprofesjonell, i mine øyne. I dag f eks begynte det en ny her og sjefen har reist avgårde uten å informere oss andre om at han nye skulle komme, at vi må ta ham i mot eller fortelle hva vi skal sette ham i gang med. Arbeidstøy o l er selvsagt ikke ordnet. Hater dette stedet intenst og vil bare bort! 😔 Anonymkode: 4513f...eb5 Hvordan går det? Anonymkode: 57a16...f3c
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #5 Skrevet 2. november 2017 På 25.10.2017 den 9.34, AnonymBruker skrev: Ønsker meg desperat ny jobb, men får ikke napp på søknadene mine. Jeg slites i stykker, kjennes det ut som, og hver dag gruer jeg meg til å dra på jobb. Grunnen til at jeg mistrives, er at jeg hater oppgavene mine og fikk redusert lønnen ned mange tusen, etter at jeg ufrivillig ble omplassert. Valget sto mellom å omplasseres eller miste jobben helt. I tillegg har ei annen her fått flere av mine tidligere oppgaver, de bare kaller stillingen noe annet for å unngå at jeg kan klage.. Vet jeg antagelig hadde vunnet fram om jeg kjørte på med profesjonell hjelp, men jeg orker ikke å jobbe et lite sted det kun er konflikter. Ledelsen her er også uprofesjonell, i mine øyne. I dag f eks begynte det en ny her og sjefen har reist avgårde uten å informere oss andre om at han nye skulle komme, at vi må ta ham i mot eller fortelle hva vi skal sette ham i gang med. Arbeidstøy o l er selvsagt ikke ordnet. Hater dette stedet intenst og vil bare bort! 😔 Anonymkode: 4513f...eb5 Kan du la noen se over søknadene dine? Send også åpne søknader til mange! Anonymkode: 57a16...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå