Gå til innhold

mansjettknapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gå min kjære mansjettknapper i morgengave, tenkte også på å få de inngravert med monogrammet vårt.

Er det noen som har gjort noe lignende, eller vurderer det?

Lurer på priser her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer og å gi ham mansjettknapper med monogrammet vårt på. Har ikke helt funnet ut detaljene enda men...

Tror muligens det isåfall blir en selve-dagen gave så han kan brukde de på selve dagen...

Skrevet

Jeg tror Smykkesenteret i Fredrikstad er ganske gode på pris så jeg ville tatt kontakt med Renè og hørt. Han skal visstnok være en serviceminded fyr med mange gode idèer og løsninger.

Skrevet
Jeg tror Smykkesenteret i Fredrikstad er ganske gode på pris så jeg ville tatt kontakt med Renè og hørt. Han skal visstnok være en serviceminded fyr med mange gode idèer og løsninger.

Renè har gitt meg et forslag (skal gi mansjettknapper og slipsnål i morgengave) , men han skal sende meg et nytt et i løpet av uken så jeg får to å velge i mellom.

Servisen hans er ikke no annet enn fantastisk :tommelsmil:

Vi kjøpte ringene våre hos han.

Mener å huske at det skulle komme på ca 3500 kr, snakka med han om dette før jul så husker ikke helt.

Tror muligens det isåfall blir en selve-dagen gave så han kan brukde de på selve dagen...

Har jeg lurt på også, men da lurer jeg på hva jeg skal gi i morgengave, for da kan jeg ikke bruke no særlig penger på det. Vil jo gjerne gi morgengave også.

Skrevet

Så spennende Maki, hvordan ser de ut?

Jeg lurer på å gi bilder i selve morgengaven.

Skrevet

Kan prøve å forklare.

De er i sølv og skal matche ringene våre skal ha med en guldiamant og tegnene i var inni ringenevåre.

her er et par han har laget tidligere, han skal få det til å se ut som diamanten er firkanta for den fargede er rund.

Skrevet

Jeg tenkte og på mansjettknapper som gave på selve dagen... Tror ikke det blir noen større gave som morgengave da... Han har ikke mansjettknapper, så han må nesten få dem på selve dagen, om morgenen... Tror han synes det er helt greit, jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...