AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #1 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg opplever menn som tar kontakt flere ganger. Keg er ikke intressert i noe. Men om de passerer meg, er innom et sted jeg jobber eller er et sted hvor de får øye på meg så er det en melding fra dem på messenger. Kan nevne at dette i hovedsak er menn som er litt "stagnerte", drikker mye / fester og som jeg på en måte ikke føler har vokst opp. Jeg var veldig god venn med en fyr også i mange år, men pga vi flyttet for jobb og studier så gled vi litt fra hverNdre. Jeg var hemmelig forelsket i han men hadde så store psykiske problemer at jeg ikke turte å så mye som å prøve å si noe til han :/ han ble sammen med en kvinne for noen mnd siden fikk jeg vite, og han skrev til meg for noen dager siden. Vi begynte og snakke om minner og alt det gøye vi gjorde i yngre dager. Så spurte han hvordan det gikk med kjærligheten og jeg svarte som sant var, at jeg liker en fyr men ikke tør gå videre. (Det er ikke kompisen min jeg liker nå). Og da sa han at han kjenner til det med å ikke tørre å gå videre. Jeg sa at jeg likte han før og han sa at han hadde følt det samme. Etter vi gikk hver for oss så fikk jeg en melding om at han fremdeles føler litt for meg og at han forstår at jeg ikke føler det samme. At vi skal ta avstand fra hverandre. Det er jeg med på om han føler det er best. men det jeg lurer på....hvorfor blir menn sammen med noen , dersom de har igjen følelser for noen andre? Hender det seg at man liker noen man ikke får, og denne personen blir "nr 1"? Noen ganger kan det bare virke som at folk kan gi slipp på forholdene de er i, om drømmedama eller drømmemannen viser interesse? jeg er selv redd for å oppleve det. Det er masse som ikke passer med han jeg nå liker, og er litt redd for at jeg ikke vil like noen like godt igjen. Jeg tar jo ikke kontakt nå, for jeg føler st jeg er veldig uvanlig som går og liker en person i 2-3 år uten å gå videre. Jeg tenker at han må ha gått videre for lengst.. :S Anonymkode: a1e25...d3d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 En grei måte å få sex på igjen, før de kræsjer forholdet på nytt. Anonymkode: 84013...b68
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Ler av det første avsnittet, for det opplever jeg gang på gang. Typisk mindre intelligente, unge menn fra landsbygda. Anonymkode: a970b...1e1 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 De vil så gjerne. Det er håpet om at "bare jeg prøver litt til". Anonymkode: 599cb...422
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ler av det første avsnittet, for det opplever jeg gang på gang. Typisk mindre intelligente, unge menn fra landsbygda. Anonymkode: a970b...1e1 Hahahaha. Ja, det er gjengangeren. De oppfører seg slik de gjorde for 10 år siden. Jeg tuller ikke. Ikke noe galt nødvendigvis i det. De liker sikkert livet de lever. Anonymkode: a1e25...d3d
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg tror det alltid vil være sånn at en person du har gått og vært forelska i lenge, men ikke får, kanskje rota det til og havnet i vennefella, ikke er noen du glemmer så lett. Det får liksom aldri en avslutning. Så møter du endelig noen som får deg til å skifte fokus, men titt og ofte dukker tanken opp, om hvordan det kunne ha vært. Ikke fortell meg at ikke kvinner også kan havne i denne situasjonen. Mitt tilfelle har jeg ikke sett på 15 år minst, og har ingen kontakt. Men jeg kjenner at jeg har lyst å vite hvordan hun har hatt det i livet. Anonymkode: bee1c...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå