Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid ønsket meg ett lydtett rom der jeg kan forsvinne inn, lukke døren og bare hyle! banne, hyle, skrike, kjefte og gråte, uten at en sjel hører meg eller bryr seg.

....så jeg lager ett sånt sted her jeg.

bare bruk det andre som trenger sånt, ingen forklaringer er ønsket her inne, bare kaukerom!!

Skrevet

Er det plass til stille trøst også?

Men for å benytte sjansen:

:kjempesinna::sinna::frustrert::sinna::sur: :-x :flekke::frustrert::kjempesinna::frustrert::sinna::murvegg:

Skrevet
Er det plass til stille trøst også?

så lenge forklaring ikke kreves, så bittelitt, ellers kan trøst taes på andre måter.

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg gikk en gang på skole med ei som sa at hvis hun var sinna, eller frustrert eller bare hadde behov for å blåse ut, så reiste en plass langt inn i skogen, hvor det var langt til folk å hylte alt hun kunne.

Så herlig tenkte jeg, men selv hadde jeg aldri fått meg til det,

men her inne: :kjempesinna: :kjempesinna:

Skrevet

Flott tiltak,aline, det kan sannelig trengs av og til.....

:(:sinna::frustrert::grine::sinnatagg::frustrert::kjempesinna::sur::flekke:

Og sånn for de som trenger litt trøst og en klem; :trøste: :klem::klem: :trøste: :klem2:

OG,til de som alltid er der og trøster og støtter: :blomst_opp: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :notworthy:

Det er en del av dere,jenter OG gutter, som jeg er helt stum av beundring over,og er kjempeglad for å ha blitt kjent med.

Opps, for ikke å spore heeelt av her: :sinna::frustrert::sur::murvegg:

Gjest Vindelspev
Skrevet

:kjempesinna::frustrert::frustrert::frustrert: :frustrert: :frustrert::sinna::murvegg::murvegg::sinnatagg: :-x :kjempesinna::kvalm::sur::grine::grine:

Helvetes angst!!!!!!!!!

Skrevet
:kjempesinna:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert: :frustrert: :frustrert:  :sinna:  :murvegg:  :murvegg:  :sinnatagg:  :-x  :kjempesinna:  :kvalm:  :sur:  :grine:  :grine:  

Helvetes angst!!!!!!!!!

:klem:det kan du trygt si!

og Valhalla: slutt å vær så positiv!!! :fy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...