Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i 8 uke, så forsatt tidlig. Ikke hatt noe særlig matlyst, spist fordi jeg må. Men det er det. Men på natten, gud av meg!. Våkner av magen skriker å er ikke mulig å «overse» det heller, det har jeg prøvd. Så mitt spørsmål er om dette er normalt?😅....  

Anonymkode: 6dc21...cb1

Skrevet

Haha, jeg spiste masse på natten i første trimester. Mye spaghetti med smør og husker jeg lå å drømte om hvitløksbrød 😂 veldig irriterende..

Anonymkode: e1f25...75a

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg spiste masse på natten i første trimester. Mye spaghetti med smør og husker jeg lå å drømte om hvitløksbrød 😂 veldig irriterende..

Anonymkode: e1f25...75a

Pjoh!. Tenkte «nå har det klika for meg! Dette er ikke normalt!».menmen, Får bare spise å kose meg alene på natten da😂🙈... 

Skrevet

Det hørtes ikke spesielt sunt ut. Jeg ville satset på et ekstra proteinrikt måltid en time før leggetid, det bør holde deg mett gjennom natten. 

Anonymkode: d0aec...a95

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes ikke spesielt sunt ut. Jeg ville satset på et ekstra proteinrikt måltid en time før leggetid, det bør holde deg mett gjennom natten. 

Hørtes ikke dumt ut, prøvd å spise proteinrikmat til kvelds. Riktig nok ikke rett før jeg legger meg. Men det skal testes, absolutt!. Takk for tips!

Skrevet

Helt normalt. 

Anonymkode: fdf7e...9b7

• Liker 1
Skrevet

Jeg og! Fortsatt veldig sulten på natta nå i uke 37....😂 

Jeg har lagt inn et lite måltid rett før sengetid (normalt spiser jeg sjeldent kveldsmat). Det hjelper. I tillegg har jeg sånne små innpakka oster (Babybel eller noe sånt?) i kriselager på nattbordet i tilfelle. De tåler å ligge, metter greit og er ikke så ille for tennene...😊

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å virke dust, men det er såpass normalt at jeg ikke ville tenkt på om det var vudere sunt. 

Nei, et måltid før leggetid vil ikke nødvendugvis holde en gravid kvinne mett gjennom hele nattenpga,alle forandringer og for mange økt forbrenning. 

TS: spis et lite måltid om natten, så sover du bedre :) Søvn er viktigere enn at du ikke spiser den ene brødskiva kl 03.00. 

Anonymkode: d29d0...686

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du så kanskje ikke at denne var plassert i et gravid forum 😜

Anonymkode: 3dcf2...299

• Liker 1
Skrevet

Nitt navn er Sulten.

Anonymkode: 810b0...8f2

• Liker 6
Skrevet

Jeg sleit med dette her, og det hjalp ikke uansett hva jeg åt til kvelds. Jeg løste det med å alltid ha epler tilgjengelig, for det er ikke så kaloririkt, også var det akkurat nok til at jeg klarte å sove videre :) 

Anonymkode: 72a42...506

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde "god morgen yoghurt" og apelsiner pluss en banan og kjeks liggende på nattbordet de første to trimestrene. Gjør noe sånn 😊 funker helt topp!

Anonymkode: eb452...0f7

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde "god morgen yoghurt" og apelsiner pluss en banan og kjeks liggende på nattbordet de første to trimestrene. Gjør noe sånn 😊 funker helt topp!

appelsiner?? Det er jo så grisete! Spiser du det i halvsøvne i senga? :fnise: 

Jeg er foreløpig ikke sulten på natta, men jeg er skrubbsulten hver dag kl 23. Håper det holder seg sånn, i stedenfor å bli det på natta. 

Endret av Omo
Skrevet

Åh husker den tiden veldig godt! Den sultfølelsen var helt ekstrem midt på natten! Var ikke sånn vanlig sultfølelse men rett og slett ulvehunger. Spiste mye kjeks og banan. Følte egentlig ikke det hjalp stort, måtte liksom bare igjennom det. Ga seg rundt omkring uke 14-15 tror jeg.

Anonymkode: f8165...571

Skrevet
2 timer siden, Omo skrev:

appelsiner?? Det er jo så grisete! Spiser du det i halvsøvne i senga? :fnise: 

Jeg er foreløpig ikke sulten på natta, men jeg er skrubbsulten hver dag kl 23. Håper det holder seg sånn, i stedenfor å bli det på natta. 

Bare mååååå ha appelsiner, hehe....har våtservietter også på nattbordet da

Gjest chisandra
Skrevet
På 24.10.2017 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Er gravid i 8 uke, så forsatt tidlig. Ikke hatt noe særlig matlyst, spist fordi jeg må. Men det er det. Men på natten, gud av meg!. Våkner av magen skriker å er ikke mulig å «overse» det heller, det har jeg prøvd. Så mitt spørsmål er om dette er normalt?😅....  

Har innimellom samme problemet, og jeg er ikke gravid engang 😜

Men jeg husker godt ulvhungeren om natten i første trimester. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...