Gå til innhold

Endelig, men trist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg klart å bestemme meg. Jeg vil ha den kjolen med rødt liv... men den er for dyr :-(

Jeg må ha underskjørt og langt slør til den kjolen, tilsammen blir det over 12.000 kroner - det er myyyye penger!!!!

Hvis jeg tar den andre, Linnea Raffaelli, trenger jeg ikke underskjørt og sløret er billigere, tilsammen ca 8500 kroner, det er dyrt nok, men jeg tror jeg kan bruke den kjolen mer senere med små justeringer...

Kan jeg "ofre" kjolen som jeg endelig har bestemt meg for for 3500 kroner??? Har heller ikke funnet om den kan kjøpes brukt eller over internett.

Jeg må vel la fornuften råde :cry:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har du prøvd i utlandet, f.eks. i Danmark? Jeg fikk min for 6.500 DKK. I Norge koster den 15.900 kr...

Verdt et forsøk?

Skrevet

Det er klart man skal ha en kjole man er fornøyd med, men samtidig synes jeg at det er greit å tanke økonomi. Det er tross alt bare en dag, og man kan gjøre veldig mye annet for de pengene.

Men det kan jo være en ide å se om man kan få kjøpt i utlandet eller brukt. Selv kjøpte jeg kjolen min brukt til halv pris, så jeg er veldig fornøyd!

Gjest Anonymous
Skrevet

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Kanskje Somaras kan hjelpe deg. De syr utradisjonelle kjoler. Send et bilde til de og spør hva de skal ha.

Skrevet
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Kanskje Somaras kan hjelpe deg. De syr utradisjonelle kjoler. Send et bilde til de og spør hva de skal ha.

Den samme tanken slo meg også . ;)

Skrevet

Hva/hvem/hvor er Somaras?

Skrevet

Har du tenkt på å kjøpe brukt ?

Skrevet
Kjøper gjerne brukt, jeg. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i denne:

http://www.nonoce.com/anniecouture/mini-PHOTO_505.JPG

Som tidligere nevnt syntes noen den er både litt horete og budeie-aktig, men den er bare sååå MEG! og sitter som et skudd...

Synes den er kjempefin, jeg. Faktisk mye finere enn den andre du snakket om. Håper du får tak i den et sted hvor den ikke er for dyr. Jeg vil som noen av de andre her anbefale å sjekke nettet og sånn.

Skrevet

Hei

Send en mail til innhaveren av internettsiden; www.brud.dk. Hør om de kan få rtak i den, evt. pris. De sjekker og sender den evt til deg! Ligger i København og har god service.

Håper du finner den en annen plass.

Lene

Skrevet

Hvor mye bruker du på fex røyk, godis, ukeblader eller andre lignende ting på ett år?

Jeg syns tre tusen fem hundre er ingenting dersom du kommer til å irritere deg resten av livet fordi du ikke spanderte de ekstra kronene på brudekjolen din. Det er tross alt BRUDEkjolen din...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...