Evy Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Her har eg laget en hjemmeside, om oss og vårt bryllup, fotografbilder. Så klikk inn vis dere vil se. Er helt nybegynner på å lage hjemmeside http://www.avgiften.com
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Kjempeflotte var dere begge to - har dere tatt bildene ved Breiavannet i Stavanger eller ? Gratulerer.
Olympia Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 Takk for titten. Kjempefin hjemmeside. Bryllupsbildene var nydelige! Hvilken fotograf hadde dere?
Løven Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 Kempe flotte bilder. Dere ser utrolig lykkelige ut, er vel ikke vanskelig å smile den dagen vil jeg tro, men igjen utrolig flotte! :D
viwi Skrevet 5. august 2002 #5 Skrevet 5. august 2002 Dere var kjempefine på bryllupsbildene!!! Lykke til som herr og fru!!
scorpion73 Skrevet 5. august 2002 #6 Skrevet 5. august 2002 Så flotte bilder. Å så fine dere var. Lykke til videre som herr og fru...........
Evy Skrevet 5. august 2002 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2002 Vi tok bildene på Ledål parken, ved kongeboligen i Stavanger. Kjempe nydelig plass og fargene var skarpe og fine. Og heldigvis var det flott vær 8) Fotografen Kallen i Stavanger brukte me, er kjempe fornøyd med bildene. Vanskelig å finne et takkekort. Koselig å høre god tilbake melding :D
Engsoleie Skrevet 5. august 2002 #8 Skrevet 5. august 2002 Hei Evy! Veldig flotte bilder! Lyse og klare, og så smilte dere så flott atte! Jeg syntest dette bildet http://www.avgiften.com/bilder/b_Fotografbilde24.jpg hadde vert pent som takkekortbilde .. Men det kan jo hende dere vil ha et annet ?
snowkid Skrevet 6. august 2002 #9 Skrevet 6. august 2002 gratulerer så mye! Bildene var kjempefine, håper vi er like heldige. -lykke til som frua i huset!
Evy Skrevet 6. august 2002 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2002 Takk for det Engsoleie. Vi liker også det bilde, så det blir nok det som blir takkekort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå