Gå til innhold

Dere som dater (og nye forhold under 1 år) hvor lang tid bruker den andre på å svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt dårlig tittel men spørsmålet er ganske enkelt hvor lang tid kjæresten eller daten deres bruker før hun/han svarer. Sånn vanligvis og på det lengste. Hva er det lengste det har gått? 

Er der enige om mengden melding og telefonering mellom møtene? 

Anonymkode: c8fe2...1ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva han holder på med. Alt fra et minutt til seks timer. Og det er greit uansett hvor lang tid det tar. 

Anonymkode: b27ad...c97

• Liker 1
Skrevet

Det varierer fra å få svar øyblikkelig til flere timer. Eller en hel natt hvis en av oss har lagt seg før meldingen kommer feks. Vi er ganske like sånn.

Vet ikke om vi er enige om mengden meldinger/samtaler? Men det føles helt naturlig i alle fall. Føler ikke at noen av oss syns hverken det er for mye eller for lite, selv om det kan variere en god del fra dag til dag. vi har dog normalt kontakt hver dag. Men så er vi på første månden ennå også da, fortsatt veldig ivrige.:fnise: Men vi har begge et liv utenom også, med jobb, familie, venner og aktiviteter. Og vi klarer heldigvis begge å legge fra oss mobilen litt innimellom.

Anonymkode: 1b78f...25d

Skrevet

Alt mulig. Erfaringsmessig er man veldig ulike på dette. Sjelden jeg har hatt kontakt hver dag med noen jeg bare har datet. Men helst bør det ikke gå over en uke uten noe kontakt hvis vi har møtt hverandre en del og er i en prosess.

Jeg er en person som ikke er så glad i meldinger, men syns det er veldig hyggelig med litt meldinger utenom praktisk avtaling.

Anonymkode: ef0e4...d42

Skrevet

Det spørs jo hva han holder på med. Er han på jobb eller travel med noe tar det jo litt tid før jeg får svar, ellers går det ganskje kjapt. 

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Sjeldent det går mer enn en time eller to. 

Gjest Ingenting2
Skrevet
2 timer siden, Strixa skrev:

Sjeldent det går mer enn en time eller to. 

TS spør om daten din, ikke meg. :heks:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
40 minutter siden, canacas skrev:

TS spør om daten din, ikke meg. :heks:

Å? Misforstod helt. Jeg trodde alt dreide seg om deg...:laugh:

Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, Strixa skrev:

Å? Misforstod helt. Jeg trodde alt dreide seg om deg...:laugh:

DET GJØR JO DET!!! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...