AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Del Skrevet 24. oktober 2017 Jeg er litt flau over dette, men jeg har passert 30 og fremdeles ikke hatt annet enn kontantkort på mine mobiler. Og jeg har vært fryktelig utdatert på mobil, og har gitt andre folk mang en latterkrampe når jeg har tatt frem mobilen min. Jeg har syns det har vært litt morsomt også, men nå er det på tide å henge litt med igjen. Jeg har fått med meg at Nokia ikke lenger har monopol på markedet Så jeg lurer på hva som er bra mobiler i dag? iPhone er det mest populære? Samsung galaxy? Jeg trenger ikke ha det nyeste og feteste på markedet, men god nok mobil til at jeg henger med, og at jeg ikke blir ledd av! Hvor mye må jeg ut med for en ok mobil idag? Den forrige kostet 500 kr og det er snart fem år siden! Og en annen ting; pleier man å kunne betale en telefon i månedlige avdrag? Og hvor mye får dere i mobilregning per måned? Anonymkode: 41453...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peonita Skrevet 24. oktober 2017 #2 Del Skrevet 24. oktober 2017 Nedbetaling på mobil I form av abonnement er trolig ulønnsomt dersom du vil beholde mobilen til den kreperer, da er det best å betale hele faktiske summen med en gang utenom abo. Lurt å investere I mobiletui og skjermbeskytter med en gang også. Selv har jeg kjøpt Samsung alpha for ca. 4 000 kr, og den har vart I over 2.5 år nå. Er ikke så opphengt i siste skrik så jeg fokuserte på finne en ok mobil med ok størrelse. Betaler 250 kr mnd på abo hos one call. Mobil er veldig smak og behag, du kan ta en titt på prisguiden.no og filtrere utvalg og slikt der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Del Skrevet 25. oktober 2017 For deg vil nok ikke avbetaling lønne seg, for du trenger ikke så dyrt abonnement. Kjøp mobil og abonnement separat, så trenger du ikke tenke på bindingstid heller. Jeg har en iPhone 5s 16 GB som fungerer helt utmerket. Den koster faktisk under 3000 kr nå. Det abonnementet jeg har koster 129 kr i måneden hos Ice, og jeg trenger ikke noe mer (fri tale, fri sms, fri mms og 1 GB data). Anonymkode: 4030c...3ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Del Skrevet 12. november 2017 Hvis jeg kjøper fra f.eks elkjøp er mobilen ikke knyttet til noe abonnement? Hvordan forandrer jeg da fra kontant kort til abonnement? Hvilket abonnement vil dere anbefale? Jeg bruker ikke mobilen ganske mye, i grunn. Så det er lite gunstig for meg å betale 300 eller 400 kr i måneden på mobil. Anonymkode: 41453...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John_Felipe Skrevet 12. november 2017 #5 Del Skrevet 12. november 2017 https://www.tek.no/artikler/guide-velg-riktig-telefon-til-under-3000-kroner/411215 mange fine her iphone er populært men klart ik de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
funginger Skrevet 12. november 2017 #6 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg ville gått for iPhone SE 32GB, billig, enkel, passe kraftig, fin størrelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. november 2017 #7 Del Skrevet 12. november 2017 Siden du ikke helt vet hva du vil ha, ville jeg nok anbefalt å stikke i en butikk og teste litt forskjellige Jeg har hatt diverse andriod-telefoner (htc, sony, samsung), og har stoppet på iPhone da jeg har slitt med at android ikke fungerer som det skal. Vet flere tilfeller har blant annet klokken på telefonene sluttet å fungere. Og akkurat om nedbetaling er lønnsomt eller ikke kommer jo an på. Sjekket fort hos telia med en iphone 8 med smart basis. Totalprisen når du kjøpte telefonen med en gang var 10787. Kjøpte du med avbetaling, enten 12 eller 24 mnd, ble totalprisen 10789. Du tjener jo ikke på det - men 2 kr fra eller til er ikke store forskjellen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #8 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg kjøper nok en mobil til 2000 eller 3000 kr. Jeg var inne på ice.net og sjekket litt. Merker at jeg til de grader ikke har fulgt med i utviklingen. Man måtte velge diverse abonnement fra 500mb og til 5GB. Jeg aner virkelig ikke hva som er vanlig, men det stod anbefalt 3GB, men jeg vet jeg surfer nokså lite og vil ha et billigere abonnement. Noen som anbefaler å bestille fra Ice.net..? Takker for svar til dere som har kommet med råd! Anonymkode: 41453...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. november 2017 #9 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg har hørt mye negativt om ice, så de er nok ikke de første JEG hadde valgt. Men nå har jeg hatt telia i "alle" år og vært fornøyd med de også Der koster vel det billigste abonnemenetet 249, tror jeg - 1 gb. Tek.no testet noen abonnement i oktober - https://www.tek.no/artikler/hva-er-det-beste-mobilabonnementet-for-deg-vi-har-sjekket/410281 kanskje du kan lese litt der og finne noe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 12. november 2017 #10 Del Skrevet 12. november 2017 skjermbeskytter og ey passende "deksel" er en god investering ua sett hvilken type du lander på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå