Sunstone Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg satte inn spiral for snart 4 uker siden. Han jeg har ligget med fast i snart 5 mnd testet negativt for klamydia i starten når vi lå sammen, så da tok ikke jeg meg bryet til å teste meg. Men så testet han seg igjen her om dagen og da var den plutselig positiv! Ingen av oss har ligget med noen andre. Så da må han evt ha testet for tidlig første gangen eller noe? Og jeg må ha blitt smittet tidligere. Men er ikke det farlig og sette inn spiral når jeg har klamydia?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #2 Skrevet 25. oktober 2017 Kontakt legen som satte inn spiralen og forklar situasjonen. Sannsynligheten for at du også har klamydia er stor. Anonymkode: 0eaff...470
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #3 Skrevet 25. oktober 2017 Det kan være du som har hatt klamydia lenge uten å vite om det, og smittet han, at han testet seg for tidlig etter deres første samleie ja. Skal jo gå 1-2 uker i mellom før det vil dukke opp på en test. Eventuelt så har han ligget med noen andre og nekter for det til deg. Om du ikke tar deg bryet med å teste deg så kan du vel egentlig bare takke deg selv på at du ikke vet når eller fra hvem dere har blitt smittet. Viktig at du tar en test nå da, for når han har det har nok du det også- Anonymkode: f380c...5b6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #4 Skrevet 25. oktober 2017 Jo. Man skal alltid teste seg for kjønnssykdommer før man setter inn spiral. Ellers kan bakteriene bli ført oppover ved innsetting, og da er risikoen for å bli steril der. Dårlig av legen at du ikke ble testet. Så test deg med en gang. Anonymkode: c6ee3...14e
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #5 Skrevet 25. oktober 2017 Hvorfor testet han seg på nytt? Anonymkode: b454d...f01
Sunstone Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor testet han seg på nytt? Anonymkode: b454d...f01 Det er vel ikke relevant til det jeg spurte om?
Sunstone Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Man skal alltid teste seg for kjønnssykdommer før man setter inn spiral. Ellers kan bakteriene bli ført oppover ved innsetting, og da er risikoen for å bli steril der. Dårlig av legen at du ikke ble testet. Så test deg med en gang. Anonymkode: c6ee3...14e Ja men jeg sa jeg ikke hadde så da trengte jeg ikke.
Sunstone Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan være du som har hatt klamydia lenge uten å vite om det, og smittet han, at han testet seg for tidlig etter deres første samleie ja. Skal jo gå 1-2 uker i mellom før det vil dukke opp på en test. Eventuelt så har han ligget med noen andre og nekter for det til deg. Om du ikke tar deg bryet med å teste deg så kan du vel egentlig bare takke deg selv på at du ikke vet når eller fra hvem dere har blitt smittet. Viktig at du tar en test nå da, for når han har det har nok du det også- Anonymkode: f380c...5b6 Antageligvis er det jeg som har det! Han var i et langt forhold før han møtte meg og det er bare meg han har ligget med etter det ble slutt med eksen. Men jeg vet jeg evt ikke har hatt det lenger enn et år hvertfall. Testet negativt i fjor. Jeg fikk antibiotika som han hadde fått med til meg av sin lege. Men skal likevel levere urinprøve i dag for å sjekke
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 Kvinner får ikke tegn på klmaydia, ikke før det begynner å bli farlig. Så du kunne da umulig vite at du ikke hadde det når legen spurte deg, slapp lege syns jeg. Anonymkode: 8354e...c60
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 3 timer siden, Sunstone skrev: Det er vel ikke relevant til det jeg spurte om? Jeg tenkte bare at han tester seg på nytt fordi han kanskje har hatt sex med en annen. Hvorfor skal han teste seg på nytt uten å ha sex med en ny eller mistenke smitte hos seg selv? Anonymkode: b454d...f01
Sunstone Skrevet 25. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte bare at han tester seg på nytt fordi han kanskje har hatt sex med en annen. Hvorfor skal han teste seg på nytt uten å ha sex med en ny eller mistenke smitte hos seg selv? Anonymkode: b454d...f01 Tviler på at han har hatt sex med en annen. Jeg har vært med han hele tiden, og jeg stoler på han. Han sa han bare ville sjekke fordi magefølelsen sa det. Kanskje han trodde jeg hadde liggi med noen? Uansett ligger vi ikke sammen nå lenger
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #12 Skrevet 25. oktober 2017 Skal man altlid testes ved innsetting av spiral? Det ble ikke en gang nevnt da jeg satt inn spiral for en uke siden. Anonymkode: fa228...380
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå