AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Nå på lørdag skal jeg på min tredje date sammen med h*n jeg holder på med. På første og andre date fikk vi pratet mye og vi endte med å kline ganske heftig på slutten av andre date. Jeg er nå litt usikker på hva slags forventninger både jeg og den jeg skal møte har for tredje date. Vi har avtalt å treffes på en bar/kafe. Jeg vet at i England og USA er det ofte forventet at man har sex på tredje date, men siden man bor i Norge behøver ikke det å skje. Noen som har vært i lignende situasjoner? Anonymkode: d0ca3...59b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Drit i forventninger, det er bare tull uansett. Gjør det du har lyst til og kjenn på magefølelsen. Anonymkode: adfaf...2b5 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Det er ingen regler for det. Gjør det som føles rett for deg Personlig venter jeg med sex enda lenger selvom jeg har lyst, fordi jeg vil at følelsene og kjemien skal være såpass på plass at vi vet at vi vil fortsette å date hverandre og potensielt bli kjærester, istedet for å ha sex mens vi fremdeles er i bli kjent fasen, og den ene kanskje finner ut at man ikke passet så godt sammen allikevel etter å ha blitt bedre kjent over tid, og man har hatt sex allerede og sitter igjen med å føle seg brukt fordi man hadde sex før man visste at man kom til å bli sammen. Anonymkode: 46b60...74d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå