AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Sosiale medier skal jo være noe gøy og koselig, men for min del ga det meg mest negativt. Det jeg merket best var den sykelige avhengigheten min til å stadig inn og sjekke. Selv om jeg ikke hadde fått opp varsel. Så måtte jeg inn og sjekke likevel. Om snappen jeg sendte hadde blitt åpnet osv. Dette gjaldt snapper jeg sendte til enkelte personer i lista mi, men det forsvarer det likevel ikke. Hvis jeg våknet midt på natta måtte jeg sjekke snap, klarte ikke sovne igjen før jeg hadde sjekket snap. Det er jo ikke sunt. Dette gjentok seg mange ganger om dagen, nesten så det føltes som tvangshandlinger. Jeg bare _måtte_ inn og sjekke. Jeg har de siste dagene tatt avstand til snap (har kontoen, men har skrudd av varsler og sjekker en gang om dagen ca) og jeg har det så mye bedre. Jeg føler meg fri. Det er godt. Er det flere som kan kjenne seg igjen i dette eller er det bare jeg som ble sykelig avhengig? Jeg tenker jo det er ulikt fra menneske til menneske hvor lettpåvirkelig vi er av sosiale medier. Jeg er vel et veldig lett bytte, flaut å innse hvor ille jeg var Anonymkode: 0f3b4...49f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Nei, kjenner meg ikke igjen. Men hva gjorde du for å bryte det? Anonymkode: e0876...cbf
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg har heldigvis ingen sosiale medier Anonymkode: 2faa1...787
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, kjenner meg ikke igjen. Men hva gjorde du for å bryte det? Anonymkode: e0876...cbf Måtte bare sette hardt mot hardt for meg selv. Følte meg fanget, så måtte bare kjempe meg ut til friheten Først abstinenser. Nå: deilig. Litt urovekkende for min del at ingen kjenner seg igjen da 😅 Anonymkode: 0f3b4...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå