Xfreya Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg møtte en mann på Badoo for 3 uker siden. Vi har hatt 3 dater, de to siste med overnatting hos han. Vi har hatt sex siden andre daten. I helgen snakket vi om at vi driver å prøver å finne ut om vi passer sammen som kjærester. Har lange tlf samtaler ca annenhver dag. I dag fikk j beskjed fra badoo på mail om at han var pålogget. Sååå, han er fremdeles aktivt på jakt etter den neste dama.... Er det vanlig å fortsette å bruke datingsider mens man dater noen ? Kjenner jeg mister lysten på å bruke mer tid og energi på ham når det kanskje ikke er så seriøst fra hans side.
Sillyline Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Med mindre dere har satt klare grenser der, så holder han vel fortsatt døren åpen for å finne flere. Det må dere nesten bare diskutere dere imellom.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Virker som om det er ganske vanlig iallefall, "daten" min byttet profilbilde og var aktiv på på dateappen etter at han møtte meg. Vi hadde også sex. Regner med at han fant noen bedre, for plutselig ghosta han meg. Anonymkode: cfcf2...c1d
Xfreya Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2017 Vurderer å logge meg på jeg og, bare for at han skal se at jeg ikke tar ting for seriøst og bare sitter og venter på ham...
celinus Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 Mange fortsetter å lete mens man dater. Jeg gjør ikke det, og dropper gutter som fortsetter med det. Liker de meg ikke så godt at de ikke vil fokusere på oss og se hvordan det går, så lar jeg heller være. Det er så synd at det er blitt altfor mange valg.... Synd at unge mennesker i dag kanskje aldri får oppleve virkelig kjærlighet. Det er bare trist... 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 Dette er tydeligvis ganske vanlig. Både at man er aktiv på datingapper/sider og at man dater flere samtidig. For meg er det helt uaktuelt og kutter ut menn som holder på slik. Anonymkode: e4279...47d 3
TaliBanan Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 Om du får beskjed på badoo at han er pålogget, så er du vel på badoo selv og???
Xfreya Skrevet 27. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2017 (endret) Nei, får mail om at den og den jeg har chattet med tidligere er pålogget. Uten å være logget på selv. Har uansett ikke hørt fra fyren siden mandag, så nå gir jeg faen i ham og leter etter noe nytt på badoo selv 😉 Endret 27. oktober 2017 av Xfreya 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå