AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Har møtt han i 2 mnd. Ganske jevnlig. Har tilbringt hele helger sammen + møtt hverandre midt i uken ved anledning. Han har ALLTID sendt meg meldinger hver dag, og jeg til han, sånn type "Hatt en fin dag" eller godnatta meldinger på kvelden. Men så sluttet han plutselig for en uke siden å sende meldinger. Møtte han en dag forrige uke og da virket han ganske mutt og sur. Dette plaget meg så mye at jeg måtte spørre rett ut om han er sint på meg, eller fornærmet eller noe, siden han har endret "atferd". Jeg sa jeg følte han er sint på meg. Han svarte at han ikke er sur, men at det har vært "så mye i det siste". Så skrev han på lørdags kveld "sees til uka jenta mi", men da hadde han drukket. Nå bare svarer han rent høflig om jeg sender en snap til han eller sms. Føler meg usikker, som en liten tenåring, og jeg nærmer meg 30.. Dette er en fyr jeg har investert mye tid i. Liker han godt, men om han skal dumpe meg bør han gjøre det nå føler jeg Ble dumpet av eks-samboern min i fjor, så det stikker dypt å skulle bli "dumpa" på nytt. Overragerer jeg eller? Anonymkode: d9ff0...213
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Ikke noe å bruke tid på, folk skal gi energi-ikke ta det. Anonymkode: 0120a...ba1 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Tror du skal gi han litt space og se hvordan han takler det. Hvis han ikke sender deg meldinger selv om du ikke tar kontakt så er han ikke interessert nok, og det er ingenting å spare på. Anonymkode: 1984f...ad0 3
bortebra Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Når han sier "Det har vært så mye i det siste" høres det ut som det har skjedd noen ting i livet hans som ikke har med deg å gjøre? Det hender jo at ytre omstendigheter påvirker forholdet, vi er jo bare mennesker. Med eksen min var det en periode han var svært fraværende, men jeg skjønte etter hvert at det hadde med en uholdbar arbeidssituasjon å gjøre, og ikke oss. Han beklaga seg også for det da han kom ut av den hengemyra. Poenget er: Kanskje han har andre ting å tenke på? Du kunne jo spurt han hvordan det går med han? Kanskje han har behov for å snakke om det? 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 23 minutter siden, bortebra skrev: Når han sier "Det har vært så mye i det siste" høres det ut som det har skjedd noen ting i livet hans som ikke har med deg å gjøre? Det hender jo at ytre omstendigheter påvirker forholdet, vi er jo bare mennesker. Med eksen min var det en periode han var svært fraværende, men jeg skjønte etter hvert at det hadde med en uholdbar arbeidssituasjon å gjøre, og ikke oss. Han beklaga seg også for det da han kom ut av den hengemyra. Poenget er: Kanskje han har andre ting å tenke på? Du kunne jo spurt han hvordan det går med han? Kanskje han har behov for å snakke om det? Har allerede spurt. Sa han kan snakke med meg om han vil. Fikk bare "det går bra" til svar Anonymkode: d9ff0...213
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #6 Skrevet 25. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har allerede spurt. Sa han kan snakke med meg om han vil. Fikk bare "det går bra" til svar Anonymkode: d9ff0...213 Han har Tydeligvis ikke nok nærhet til deg å dele hva som er i veien. Også vet han at du er bekymret attpåtil. Bare la det gå, og ikke forvent noe. Men si du mistrives med avvisningen og kanskje ta en pause? Man må være trygg på sin egenverdi og ikke finne seg i alt, da blir det med det siste. Anonymkode: 8a8cb...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #7 Skrevet 25. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har Tydeligvis ikke nok nærhet til deg å dele hva som er i veien. Også vet han at du er bekymret attpåtil. Bare la det gå, og ikke forvent noe. Men si du mistrives med avvisningen og kanskje ta en pause? Man må være trygg på sin egenverdi og ikke finne seg i alt, da blir det med det siste. Anonymkode: 8a8cb...1c8 Spurte han igår hva han hadde gjort idag, og da hadde han blant annet vært på besøk rundtomkring mm. Vanligvis ville han nok ha tatt iniativ til å komme på besøk til meg (jeg har barn og kan ikke dra ut alle kvelder, men han kommer av og til innom en tur mens barnet sover), så føler dette er en tragisk unnskyldning for å fade meg ut. Dessverre. Har bare så nulltoleranse for slikt og blir oppgitt når jeg gir så mye av meg selv og får nada tilbake. Om han ikke føler vi passer sammen synes jeg han skal ha baller nok til å si fra. Spurte om han vil møtes i morgen, men fikk til svar at han kanskje skal jobbe, men vet ikke enda. Men nå trekker jeg meg gradvis litt unna, så får jeg se imorgen om han tar kontakt. Føler meg liten og sårbar sånn plutselig.. Anonymkode: d9ff0...213
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Ikke trekk deg "gradvis unna". Nå tar du ikke noe kontakt og ser om pipa får en annen lyd. Anonymkode: 28576...70b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #9 Skrevet 25. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke trekk deg "gradvis unna". Nå tar du ikke noe kontakt og ser om pipa får en annen lyd. Anonymkode: 28576...70b Jepp☺ sendte rundt en felles snap og han svarte i chaten da, så fortsatt er han normalt høflig. Ignorer meg ikke heelt.. Har ikke hørt noe om at han vil treffes i morgen da som jeg foreslo, så da legger jeg planer utenom han og later som ingenting. Anonymkode: d9ff0...213
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Ikke mas på han hvertfall, verre blir det Anonymkode: 5e54a...62b
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #11 Skrevet 26. oktober 2017 Han er det bare å glemme, dessverre. Jeg vet av erfaring, når de plutselig blir stille så har de mistet interessen. Noe har skjedd. Det er heller ikke uvanlig at de samme mennene(og sikkert kvinnene) senere kan sende meldinger sent på kvelden eller natten, gjerne når de har drukket og\eller vil ha seg noe. Det er ikke fordi de vil ha deg, det er fordi de vil gjøre "sprell". Det er også veldig mange som ikke er i stand til å si ærlig at de ikke er interesserte i å møtes mer. Jeg har flere ganger opplevd rene løgner om at de liksom vil møtes, men deretter ignorerer de meg. I ett tilfelle påstod fyren først at han hadde tenkt masse på meg på en positiv måte, og så litt senere blokkerte han meg. Det er veldig irriterende at de kaster bort andres tid og misbruker tillit på denne måten, fremfor å si sannheten på en ærlig og høflig måte, men sånn er dessverre verden. En god regel er å ikke ta mer kontakt før han har svart på din forrige melding. Hvis han bruker en uke eller mer på det, så finnes det ingen gode unnskyldninger. Ikke kast bort dine ressurser på noen som ikke verdsetter deg mer enn som så. Anonymkode: 1a515...266
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #12 Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er det bare å glemme, dessverre. Jeg vet av erfaring, når de plutselig blir stille så har de mistet interessen. Noe har skjedd. Det er heller ikke uvanlig at de samme mennene(og sikkert kvinnene) senere kan sende meldinger sent på kvelden eller natten, gjerne når de har drukket og\eller vil ha seg noe. Det er ikke fordi de vil ha deg, det er fordi de vil gjøre "sprell". Det er også veldig mange som ikke er i stand til å si ærlig at de ikke er interesserte i å møtes mer. Jeg har flere ganger opplevd rene løgner om at de liksom vil møtes, men deretter ignorerer de meg. I ett tilfelle påstod fyren først at han hadde tenkt masse på meg på en positiv måte, og så litt senere blokkerte han meg. Det er veldig irriterende at de kaster bort andres tid og misbruker tillit på denne måten, fremfor å si sannheten på en ærlig og høflig måte, men sånn er dessverre verden. En god regel er å ikke ta mer kontakt før han har svart på din forrige melding. Hvis han bruker en uke eller mer på det, så finnes det ingen gode unnskyldninger. Ikke kast bort dine ressurser på noen som ikke verdsetter deg mer enn som så. Anonymkode: 1a515...266 Takk for et langt svar♡ Skal ut å lufte meg med venninner nå. Og prøve ikke tenke på han. Bare irriterende at jeg har brukt flere mnd på han! Anonymkode: d9ff0...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå