Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodt med min kjæreste nå i ca 6 mnd, før hadde han en jobb hvor han begynte 8-9 tiden,men likevel satt opp til 23-00. Jeg noen ganger sitter oppe en time lengre, og står opp ca 9 tiden.

Min kjæreste har nå fått en ny jobb, hvor han begynner 12-14 stort sett, han setter fortsatt ringeklokka på kl 8, og det hadde vært greit hadde det ikke vært for at han legger seg tidlig, rundt kl 22, han må opp tidlig, selvom han ikke skal noe.-

Jeg har spurt han om han kan begynne å sove en time eller to ekstra sånn at han kan være opp till 23-00. Jeg synes ikke dette er urimelig, jeg spør ikke han om å snu døgnrytmen hellt rundt.

Er det flere som har oplevd noe lignende?

Merker jeg er litt frustrert for dette er ikke mannen jeg møtte. Før kunne vi dra ut på fest, og dra hjem når folka dro byn, og var i senga 1-2 tiden.

Anonymkode: 6b7eb...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stå opp klokka åtte er ikke spesielt tidlig, men hvorfor legger han seg kl. 22? Trenger han virkelig 10 timer søvn hver natt?

Anonymkode: 784ee...281

• Liker 2
Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Å stå opp klokka åtte er ikke spesielt tidlig, men hvorfor legger han seg kl. 22? Trenger han virkelig 10 timer søvn hver natt?

Anonymkode: 784ee...281

Han mener det. Og en gang i blant er greit-men nå er det hver kveld nesten, Når jeg har tatt opp tvinger han seg å være opp,og er død kll 22 i sofaen, og sånn vil ikke jeg ha det.

Skrevet

Det kan jo hende at det feiler ham noe siden han føler at han må ha så mye søvn? Ellers veldig strukturert av ham å stå opp kl 08 selv om han ikke skal på jobb før mye senere. Han tar vel fritiden sin da, og legger seg tidlig etter han er kommet hjem? Det fører vel ikke til så mye tid med deg, for du er vel kanskje på jobb fra morgenen av? Er det det som er problemet?

Anonymkode: 72861...d36

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Det kan jo hende at det feiler ham noe siden han føler at han må ha så mye søvn? Ellers veldig strukturert av ham å stå opp kl 08 selv om han ikke skal på jobb før mye senere. Han tar vel fritiden sin da, og legger seg tidlig etter han er kommet hjem? Det fører vel ikke til så mye tid med deg, for du er vel kanskje på jobb fra morgenen av? Er det det som er problemet?

Ja, du helt rett.

Gjest -Willow
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig. Mener du at det er et stort problem at han sovner klokka 10 på kvelden? :klo:

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du helt rett.

Ja, da vil jeg si at jeg er enig med deg i at det er urimelig at han absolutt må legge seg så tidlig. Da kan han vel heller stå opp kl 09, da, og så legge deg samtidig som deg, dersom du legger deg kl 23?

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, da vil jeg si at jeg er enig med deg i at det er urimelig at han absolutt må legge seg så tidlig. Da kan han vel heller stå opp kl 09, da, og så legge deg samtidig som deg, dersom du legger deg kl 23?

Takk, det er det jeg mener  å :)

Skrevet

Nå er jo dette et singel- og dating forum. Men det er deilig å stå tidlig opp. En får mer ut av dagen når man står tidlig opp. Du kan jo stare å legge deg kl. 22 du også.

• Liker 1
Skrevet
4 minutes ago, Lee Jones said:

Nå er jo dette et singel- og dating forum. Men det er deilig å stå tidlig opp. En får mer ut av dagen når man står tidlig opp. Du kan jo stare å legge deg kl. 22 du også.

Så du mener at jeg  skal sto opp?kal sitte opp 2 timer alene om morgningene å vente på han.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at jeg  skal sto opp?kal sitte opp 2 timer alene om morgningene å vente på han.

Nå forstår jeg ikke. Les hva du selv skriver:
Min kjæreste har nå fått en ny jobb, hvor han begynner 12-14 stort sett, han setter fortsatt ringeklokka på kl 8, og det hadde vært greit hadde det ikke vært for at han legger seg tidlig, rundt kl 22, han må opp tidlig, selvom han ikke skal noe.-

Skrevet
Just now, Lee Jones said:

Nå forstår jeg ikke. Les hva du selv skriver:

Og legger jeg meg kl 22, så må jeg vente ett par timer før han står opp-

Skrevet

Hvis han begynner å jobber 12-14-tiden, er han jo trøtt han når han kommer hjem, samtidig som det er for sent å ta ettermiddagslur hvis han er vant med det. Da skjønner jeg godt at han legger seg tidligere. Jeg liker IKKE å sove lenge om morgenene i hverdagen. Det blir bare helt feil for meg og resten av dagen føles rart. Skal han begynne på jobb tidlig ettermiddag, er det sikkert greit å få litt dag før du begynner på jobb også, og ikke føle at du har sullet morgenen bort. Vi ER forskjellige, og dere har forskjellig arbeidsrytme. 

Anonymkode: 55e15...572

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og legger jeg meg kl 22, så må jeg vente ett par timer før han står opp-

Så han skal ikke få sove fordi han SKAL være våken når du er våken? Er du dum?

• Liker 3
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Merker jeg er litt frustrert for dette er ikke mannen jeg møtte.

Fordi at han legger seg en time eller to tidligere om kvelden??? What??? Jeg forstår ærlig talt ikke problemet ...

Denne tråden burde du for øvrig lagt i "Samliv og kjærlighetsrelasjoner". Har ikke særlig mye med singelliv å gjøre, bortsett fra at det høres ut som at han står i fare for å bli singel snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...