Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte kan man bruke lilla- sjampo? Og kan jeg bruke det to dager på rad? Jeg brukte det i går, men syntes ikke håret ble lyst nok, så jeg lurer på om jeg kan bruke det i dag også? 

Anonymkode: 0f874...f0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bruke det hver gang du vasker håret. Det tar litt tid å få effekt

Anonymkode: bcf39...9bb

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte kan man bruke lilla- sjampo? Og kan jeg bruke det to dager på rad? Jeg brukte det i går, men syntes ikke håret ble lyst nok, så jeg lurer på om jeg kan bruke det i dag også? 

Anonymkode: 0f874...f0e

Jeg brukte det hver gang jeg vasket håret. Leste deretter at det sliter mye og ikke er bra for hodebunnen. Så da sluttet jeg å bruke den. Syns egentlig ikke at effekten var særlig god på håret mitt. 

Anonymkode: d30ca...767

Skrevet

Bruker Fudge sin 1 gang i uken. Lar den virke i 5 minutter, funker veldig bra. Om jeg bruker den for mye får jeg lillaskjær. Og merker den tørker ut håret litt, så bruker alltid en fuktighetskur etterpå. 

Anonymkode: 06bdd...d26

Skrevet

Lillasjampo lysner ikke håret, den bare nøytraliserer det gylne i det blonde.  Bruker du den for ofte kan håret bli lilla. 

Skrevet

Jeg bruker et par dråper lillashampoo i min vanlige shampoo ved hver vask. En frisør som anbefalte meg det. 

Skrevet

Jeg bruker den ved hver hårvask og jeg blir ikke lilla. 

Skrevet

Jeg har grått hår. Har prøvd ca 4-6 forskjellige. Får lilla hår, selv om jeg kun bruker det 1 gang i uka.....

Anonymkode: 90dc1...ae7

Skrevet

Jeg bruker også den fra Fudge og kun en gang i uken. Bruker jeg den oftere får håret mitt blå/lilla skjær og det er ikke pent :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...