Gå til innhold

Lilla-sjampo, hvor ofte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte kan man bruke lilla- sjampo? Og kan jeg bruke det to dager på rad? Jeg brukte det i går, men syntes ikke håret ble lyst nok, så jeg lurer på om jeg kan bruke det i dag også? 

Anonymkode: 0f874...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke det hver gang du vasker håret. Det tar litt tid å få effekt

Anonymkode: bcf39...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte kan man bruke lilla- sjampo? Og kan jeg bruke det to dager på rad? Jeg brukte det i går, men syntes ikke håret ble lyst nok, så jeg lurer på om jeg kan bruke det i dag også? 

Anonymkode: 0f874...f0e

Jeg brukte det hver gang jeg vasket håret. Leste deretter at det sliter mye og ikke er bra for hodebunnen. Så da sluttet jeg å bruke den. Syns egentlig ikke at effekten var særlig god på håret mitt. 

Anonymkode: d30ca...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Fudge sin 1 gang i uken. Lar den virke i 5 minutter, funker veldig bra. Om jeg bruker den for mye får jeg lillaskjær. Og merker den tørker ut håret litt, så bruker alltid en fuktighetskur etterpå. 

Anonymkode: 06bdd...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillasjampo lysner ikke håret, den bare nøytraliserer det gylne i det blonde.  Bruker du den for ofte kan håret bli lilla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker et par dråper lillashampoo i min vanlige shampoo ved hver vask. En frisør som anbefalte meg det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har grått hår. Har prøvd ca 4-6 forskjellige. Får lilla hår, selv om jeg kun bruker det 1 gang i uka.....

Anonymkode: 90dc1...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også den fra Fudge og kun en gang i uken. Bruker jeg den oftere får håret mitt blå/lilla skjær og det er ikke pent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...