AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 Min yngste datter på snart 11 år hater å kle seg ut. Halloween er bare en gang i året, så der er det lett å droppe ut. Men så går hun på cheerleading og der har de tematreninger HVER ENESTE GANG, to dager i uka. Både hun og jeg er drittlei av å finne på noe nytt hver gang. Hvorfor kan man ikke bare komme i vanlig treningstøy å gjøre det de kommer for, nemlig cheerleading?? Hun elsker cheerleading, men vurderer å slutte pga dette tematullet. Synes det er så dumt! Er liksom ikke så gøy å være festbremsen som sier i fra heller.. Anonymkode: ba31c...959
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Forstod jeg riktig nå, må de ha nytt kostyme to ganger i uka? Hvis det er riktig synes jeg det er på sin plass å ta det opp, ikke bare er det mye styr, det vil jo også måtte koste en del penger etter hvert? Greit at et enkelt karneval kan gjøres billig hvis man er litt kreativ, men det finnes vertfall grenser for min kreativitet, og nytt kostyme to ganger i uka hadde jeg ikke fiksa uten å ty til en del kjøpekostymer. Her synes jeg at du som mor kan ta dette opp med trener og/eller i foreldregruppa. Du kan fint skåne datteren din fra å være festbrems, ved å ta det opp som et praktisk og økonomisk problem for deg som forelder. Anonymkode: ddf27...8d9 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Ikke rart hun ikke liker å kle seg ut når det blir så mye mas med det. Nytt kostyme to ganger i uka? Jeg er enig i at dette er noe du bør ta opp. Det er sikkert flere som reagerer over det. Anonymkode: 3d726...a10 1
GammelKaktus Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Herlighet så stress, forstår ikke helt hvorfor de må ha tematreninger to ganger i uka. Greit nok en gang av og til men føler poenget forsvinner hvis de skal har det alt for ofte. Har du/dere luftet det for de andre? Kan da umulig være bare dere som synes det er litt tullete? 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Hadde latt henne stille i vanlig tøy om hun ikke ville... skjønner hun synes det er masete. Anonymkode: ccd62...3ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå