Gå til innhold

Tips om original brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forbi Tulip og Tatamo i Pilestredet (oslo) i går, og det hang en nydelig kjole i vinduet jeg tenkt jeg skulle tipse om.

Den gikk til litt under knærne i et litt blankt slaks kreppet hvitt tynt stoff, med et annet hvitt stoff under. Noen steder var stoffet over i lyse isblå sjatteringer. I kantene var stoffet litt "frynsete"/rufsete og på brystet var det brodert en del blanke små krystallsteiner. Ganske lange ermer og høy hals.

Kjolene der pleier å koste 1000-5000 kr og er one of a kind.

Jeg synes ihvertfall den var kjempefin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tiny i.i.
Skrevet

Finnes det bilde av denne kjolen?

Skrevet
Gikk forbi Tulip og Tatamo i Pilestredet (oslo) i går' date=' og det hang en nydelig kjole i vinduet jeg tenkt jeg skulle tipse om. [/quote']

Hvor i Pilestredet ligger den? Hadde vært gøy å se den.

Skrevet

Hvor i Pilestredet ligger den? Hadde vært gøy å se den.

Rett nedenfor HiO, på høyre side av gaten. Rett før hjørnet der de bygger ny Narvesen.

De bytter vindusutstilling ganske ofte, men isåfall så henger den inni lokalet (er bare åpent noen dager i uken).

Kjempeflinke designerjenter som lager masse fine klær, mye i ull!

• 1 måned senere...
Skrevet

Vil bare si at Tulip og Tatamo nå har enda flere stilige hvite (lange og korte) kjoler i strikk/ullstoff til utstilling, noen har brodert på hjerte på brystet.

For de som er ute etter noe litt mer originalt, som også kan brukes til annen kjole etterpå, og evt farges.

Skrevet

Kom aldri så langt som å si at jeg stakk innom butikken like etter at tråden ble startet. Kjolen du henviste til i første post var ganske søt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...