Gå til innhold

Får jeg brev tilsendt hjem fra Lånekassen om antall fag jeg har bestått?t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Nå er det snart omgjøring av lån, og jeg lurte på om Lånekassen sendte brev i posten om hvor mange fag du hadde fått omgjort til lån? Eller fåt jeg dette på mail? DineSider? Vil helst ikke få et brev tilsendt hjem der det står 3 av 8 fag ble bestått..

Anonymkode: cd8dc...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sender vel et brev inne på Dine sider på lånekassen sine sider ang. omgjøringslån. Tror ikke det står antall fag bestått heller, men hvor mye av lånet som er gjort om til stipend.

Anonymkode: 62239...15a

Skrevet

Du ser jo oversikten over studiepoeng som Lånekassen har registrert som bestått. 

Anonymkode: c3f6d...5eb

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser jo oversikten over studiepoeng som Lånekassen har registrert som bestått. 

Ja, det ser jeg. Står 22,5 der:-/

Men lurte bare på om hvordan brev Lånekassen sender i posten, om de så sender.

Vil det liksom stå: Bestod kun 3 av 8 eksamener, får derfor omgjort så og så mye til stipend? 

Eller vil det stå noe sånt som; Oppnåd studiepoeng: 22,5. Omgjøring; xxx kr? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ser jeg. Står 22,5 der:-/

Men lurte bare på om hvordan brev Lånekassen sender i posten, om de så sender.

Vil det liksom stå: Bestod kun 3 av 8 eksamener, får derfor omgjort så og så mye til stipend? 

Eller vil det stå noe sånt som; Oppnåd studiepoeng: 22,5. Omgjøring; xxx kr? 

Hvorfor er du så redd for dette? Bor du hos mamma og pappa? Åpner de opp posten din?

Nei, du vil ikke få et slikt brev. Du virker veldig nevrotisk. 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så redd for dette? Bor du hos mamma og pappa? Åpner de opp posten din?

Nei, du vil ikke få et slikt brev. Du virker veldig nevrotisk. 

Herregud, man er ikke nevrotisk bare fordi man ikke vil at et slikt brev skal komme hjem til foreldrene. 

Slapp av.. 

Anonymkode: fbe7c...bc4

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, man er ikke nevrotisk bare fordi man ikke vil at et slikt brev skal komme hjem til foreldrene. 

Slapp av.. 

Man er nevrotisk når man oppretter tråd etter tråd om det samme temaet. Man er nevrotisk når man som voksen person er redd for hva slags brev som kommer hjem. For du er vel klar over brevet ikke blir sendt til foreldrene til TS? TS er jo tross alt voksen. 

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er nevrotisk når man oppretter tråd etter tråd om det samme temaet. Man er nevrotisk når man som voksen person er redd for hva slags brev som kommer hjem. For du er vel klar over brevet ikke blir sendt til foreldrene til TS? TS er jo tross alt voksen. 

Hei! 

Ts her. 

Bor ikke med foreldrene, men med typen min,som er veldig streng på dette med utdanning og gode karakterer. 

Sa til han at jeg hadde 4 A’ere...og fikk dermed lov til å velge en gave til meg selv. Må bare forberede meh nå som sannheten muligens snart kommer frem for ham 🙈😂

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Ts her. 

Bor ikke med foreldrene, men med typen min,som er veldig streng på dette med utdanning og gode karakterer. 

Sa til han at jeg hadde 4 A’ere...og fikk dermed lov til å velge en gave til meg selv. Må bare forberede meh nå som sannheten muligens snart kommer frem for ham 🙈😂

Så en nevrotisk løgner som ikke kan lese da?

Anonymkode: ec2ea...b32

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg feks studerer første året, men har ikke endret folkeregistrert adresse, så da kan vel lånekassen sende slike brev hjem til meg, så frykten er jo ikke helt uvirkelig. Heldigvis åpner ikke foreldrene mine brev da...

Ser uansett at det ikke er dette det gjelder. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Ts her. 

Flott forhold når man lyver til kjæresten. 

Anonymkode: 98a69...487

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Ts her. 

Dette høres jo fryktelig spesielt ut. Ute på nye trolleeventyr? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...