AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1 Skrevet 24. oktober 2017 I helgen skulle jeg spise middag med en date og også møte en kompis på dagtid for en felles hobby. Men jeg fikk omgangssyke og avlyste derfor avtalene. Men nå er begge mannfolka sura på meg han ene vil ikke snakke med meg og han andre er bare kort, murt og furten. Hva faen er det som feiler disse? Ville de heller bli smitta av spysyken? Ikke noe «håper du føler deg bedre» engang. Hadde en venninne avlyst pga sykdom å hadde jo min første tanke vært at jeg synes synd på henne. Og så kan jeg synes litt synd på meg selv etterpå pga avbrutt avtale. Men sur? Aldri i verden. Anonymkode: cc986...e32 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Nei. Bevis: http://www.bbc.com/news/uk-england-41693437 Anonymkode: b951b...478
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg er ikke noe troll ditt troll her var det du som trolla. Det er faktisk kjipt at de ble sure på meg fordi jeg avlyste pga sykdom. Anonymkode: cc986...e32
draug 75 Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Betrakt spysjuka som et filter: de sparte deg for to kjipe tullinger. Og ikke tenk over furting og kjønn så mye. 2
Charlene87 Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 De var ikkeno å samle på ,da sparte du deg for de.
Gjest Gregory Trevelyan Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 Menn og kvinner furter og syter nøyaktig like mye.
potetstappe Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Ganske tynt å generalisere kjønn på bakgrunn av to personer. 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 7 timer siden, Gregory Trevelyan skrev: Menn og kvinner furter og syter nøyaktig like mye. absolutt ikke. det er veldig kjent at kvinner slår seg vrang mye oftere enn menn, de blir "krenker og fornærmet " fra øst til vest over alle små bagateller og elsker å stelle i stand drama og endre humøret sitt flere ganger om dagen. Furting er kvinner ekspert på selv om begge kjønn kan furte Anonymkode: eeea5...3cd
Lee Jones Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 Det er mitt inntrykk at kvinner jevnt over klager og syter mest uten tvil.
BerntHulken Skrevet 24. oktober 2017 #10 Skrevet 24. oktober 2017 Nå trodde jeg at dette ville handle om dating osv, og da ville jeg svart ja på det. Den er jo bare logisk. Men rent generelt, på andre områder i livet, tror jeg ikke menn sutrer mer enn damer. Jeg har vel et inntrykk av at menn oftere biter i seg følelser og tanker, mer enn hva kvinner gjør. De buser gjerne ut med følelsene sine.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Menn furter for lite. Anonymkode: 35dd1...abb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #13 Skrevet 24. oktober 2017 På KG er det definitivt menn som syter mest... virkeligheten er en annen sak Anonymkode: a4742...c0f
Perle Skrevet 24. oktober 2017 #14 Skrevet 24. oktober 2017 (endret) Tror det er personavhenig, men generelt så furter nok kvinner mer enn menn og er nok generelt mer humørsyke. Tror det er østrogenet. Derimot opplever jeg at menn tåler avvisning dårligere enn kvinner, og at det skal lite til for å såre egoet og stolheten deres. De blir «hevngjerrige». Er du sikker på at du ikke forveksler dette med «furting»? Endret 24. oktober 2017 av Perle
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. oktober 2017 #15 Skrevet 24. oktober 2017 Merkelige mannfolk, kanskje de trodde du løy
herzeleid Skrevet 24. oktober 2017 #16 Skrevet 24. oktober 2017 Generelt i samfunnet tviler jeg på det. Det vil nok variere utifra hvilken arena en befinner seg i, men generelt tror jeg vi ser mer klaging fra kvinner, rett og slett fordi dette dyrkes og applauderes mens det samme i liten grad er tilfelle for "majoritetsmenn". Det betyr ikke nødvendigvis at gjennomsnittskvinnen klager mer enn gjennomsnittsmannen, men at det nok er betydelig mer klaging fra kvinner på kvinners vegne i offentligheten, enn motsatt.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #17 Skrevet 24. oktober 2017 Min personlige erfaring er at menn blir lettere furtne. Kanskje fordi de ikke er så vant til at ting går imot dem? Det er jo såklart en veldig generalisering da, og er mest personavhengig. Har 1 jentevenninne som lett blir furt og sutrete, men ellers er det kun guttebekjente og -venner som driver på sånn. Anonymkode: a09f5...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå