AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg fikk en pakke fra feelunique der innholdet "fløt" i krem da en av tubebe var ødelagt. Alt var bare et eneste stinkende griseri. Posten hadde tatt en pose utenpå. Jeg får ikke svar fra feelunique. Er det andre som har erfaring med tilsvarende? Hvordan ble saken løst hos firmaet? Posten ville ikke sende pakken i retur fordi det kunne skade annen post. Jeg ville i tilfellet og måtte betale returportoen. Betalte med kredittkort og kan kreve pengene tilbake der om ikke feelunique reagerer. Anonymkode: 35290...948
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Det tar gjerne litt tid før FeelUnique svarer. Da jeg hadde ca. samme problem et par år tilbake ordnet de i alle fall opp fort. Anonymkode: 39471...3fa
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #3 Skrevet 24. oktober 2017 Feelunique er litt trege med å svare, men har aldri opplevd problemer med å få ny vare eller lignende når slikt har skjedd. Har fått nytt produkt bare, aldri måtte sende noe i retur Anonymkode: be889...6af
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #4 Skrevet 24. oktober 2017 Har også fått svar og ny vare når dette har skjedd. De sendte ny vare uten at jeg trengte sende tilbake den gamle. Hvor lang tid er det siden du tok kontakt med de? Anonymkode: 29d35...33b
Miranda16 Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Opplevde det samme med en shampoo. Så vidt jeg husker returnerte jeg flasken, men fikk i ettertid beskjed om at det ikke var nødvendig. De sendte ny vare. Har handlet mye på feelunique.com og servicen er upåklagelig! 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 De svarte raskt og sendte nytt med en gang. Anonymkode: a4ae8...74b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg fikk nå en tibakemelding der de ber om bilder. Bilder la jeg ved da jeg sendte mailen. Så vi får se.... TS Anonymkode: 35290...948
Jolanda Skrevet 25. oktober 2017 #8 Skrevet 25. oktober 2017 Jeg har veldig god erfaring med Feelunique. Pakken min ble borte en gang og de sendte ny samme dag uten videre spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå