AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har nylig begynt å date en kar. Via har til nå hatt 8 dates fordelt på noen få uker. Men ettersom jeg har begynt å få følelser for han føler jeg også på savnet de dagene vi ikke møtes. Jeg vet at dette er et superidiotisk spørsmål, men man blir så usikker og er samtidig så redd for å trå feil når man er forelska. Så spørsmålet mitt er, er det ok å skrive sms til han der jeg uttrykker at jeg savner han, synes menn sånt er søtt? Eller vil det bidra til at han får kalde føtter? Kan forøvrig nevne at vi er voksne begge to, jeg 35 og han 41. Anonymkode: 73066...b86
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Ingen som har noen råd å komme med? Anonymkode: 73066...b86
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Det er nesten bare magefølelsen din som kan fortelle deg hva som er riktig å si. Etter å ha møtt denne mannen åtte ganger har du kanskje en idé om hva som eventuelt kan skremme ham vekk og ikke? Det har ikke så mye å si hva «menn synes», fordi din mann er ikke alle menn. Anonymkode: 4dfb3...e9d 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg ville aldri skrevet noe sånt så tidlig. Det er noe man skriver etter å ha vært kjærester en stund. Om du føler for å uttrykke at du tenker på han og savner han så skriv heller at du tenker på han og skulle ønske han var der, eller noe sånt. Anonymkode: 734c6...79b 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #5 Skrevet 23. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville aldri skrevet noe sånt så tidlig. Det er noe man skriver etter å ha vært kjærester en stund. Om du føler for å uttrykke at du tenker på han og savner han så skriv heller at du tenker på han og skulle ønske han var der, eller noe sånt. Anonymkode: 734c6...79b Så med andre ord så kan han nå fort ha fått kalde føtter? Anonymkode: 73066...b86
Duff Skrevet 23. oktober 2017 #6 Skrevet 23. oktober 2017 Er det slik at du føler at dine følelser endrer seg fra interesse/flørt/tidlig forelskelse til noe som kan bli mere alvorlig så synes jeg du skal ta det opp med han ansikt til ansikt. Om du sender en sms og utrykker at du tenker på han synes jeg det er ok. Hvorvidt 8 dates er mye eller lite (mtp å skremme han bort) kommer helt an på hva dere har gjort sammen, hvor lett dere snakker sammen osv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så med andre ord så kan han nå fort ha fått kalde føtter? Anonymkode: 73066...b86 Jeg personlig ville nok backet litt unna av det ja. Men jeg kan jo ikke snakke for han Anonymkode: 734c6...79b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Helt greit å savne noen så tidilg. Men totalt unødvendig å nevne så skjønner ikke problemstillingen her. Du er redd for å trå feil, men vil trå helt unødvendig? Anonymkode: 202c4...143
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt greit å savne noen så tidilg. Men totalt unødvendig å nevne så skjønner ikke problemstillingen her. Du er redd for å trå feil, men vil trå helt unødvendig? Anonymkode: 202c4...143 Jeg forsto ikke helt hva du mente..:) At det er unødvendig av meg å nevne til han at jeg savner han? Anonymkode: 73066...b86
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #11 Skrevet 24. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Korrekt. Anonymkode: 202c4...143 Jeg tenkte at det hadde vært hyggelig å uttrykke at jeg savnet han Anonymkode: 73066...b86
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #12 Skrevet 24. oktober 2017 Skal sies at han neppe får kalde føtter kun av det etter 8 dates, så du har uansett ikke fucket opp på grunn av det Mest sannsynlig synes han det er hyggelig. Sov godt Poenget er bare at det er lite å vinne, mer å tape. Anonymkode: 202c4...143
Gjest supernova_87 Skrevet 24. oktober 2017 #13 Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville aldri skrevet noe sånt så tidlig. Det er noe man skriver etter å ha vært kjærester en stund. Om du føler for å uttrykke at du tenker på han og savner han så skriv heller at du tenker på han og skulle ønske han var der, eller noe sånt. Anonymkode: 734c6...79b Omfg. Bommmmmtur. Er det annerledes når man er i tjueårene? Edit: Jeg ville bare kjørt på. Det er DEG han skal like. Ikke en oversensurert versjon som kommer gjennom sensuren på KG! Endret 24. oktober 2017 av Rainstorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå