Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg ønsker å gjøre noe med magen min, som er blitt utrolig slapp og hengete, etter flere svangerskap og en kraftig slankekur. Jeg vet at huden ikke kommer til å trekke seg sammen igjen, til det er den blitt altfor mye strukket ut. (kraftige strekkmerker opp til navelen). Har noen av dere erfaringer å dele med meg/andre? Jeg er bare 30 år, og vil så gjerne få dette problemet ut av verden. Ikke bare er det skjønnhetsmessig skjemmende, jeg får ofte irritert og sår hud. Jeg vet jeg kan få dette dekket av det offentlige, men ventelisten er laaaaaaaaaaaang. Jeg er ikke ute etter å prøve å se ut som en attenåring igjen, men dette er faktisk et stort problem for meg, og jeg er jo kvinne... Jeg vil føle meg vel, og se bra ut. Hilsen Slappfisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 har du råd - så sett igang jeg har fettsugd både mage og lår etter at jeg var ferdig med svangerskap - angrer ikke ett eneste sekund. men det var dyrt det var faktisk så dyrt at jeg har glemt prisen - flirer hilsen en 35-åring som ser ut som en 35-åring men med mesteparten av magen innenfor bukselinningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå