Libertas Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Jeg lurer på om det er flere der ute som blir uvel ved fysisk aktivitet? I mitt tilfelle blir jeg svimmel, ørene blir fyllt med bomull, øynene klarer ikke fokusere og nesen blir tett nesten med en gang pulsen øker og jeg blir svett med en gang, selv under intensiv gange i mer enn 10 minutt. Jeg er normalvektig, og det har vært slik de siste 7 årene. Værst når temperaturen er under 10 varme og når jeg er inne på treningssenter. Har ikke vært noe forskjell fra da jeg trente fast, til nå når det kun er gå/joggeturer. Tidligere har dette gitt seg etter en 10-15 minutter etter at uvelheten startet, uten å stoppe opp med aktiviteten. Men nå gir det seg ikke før lenge etter at jeg har nådd hvilepuls. Noen som vet hva det kan være? Endret 23. oktober 2017 av Libertas
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 For meg høres det ut som om du bare er utrent. Jeg hadde samme symptomer da jeg begynte å trene for noen år siden - svimmel og uvel og trodde jeg skulle stryke med hver gang. Det kom rett og slett av at kroppen min ikke var vant med påkjenningen og fortsatte i noen måneder. Men for all del, det kan jo være noe mer alvorlig, og du bør kanskje ta det opp med legen din. Anonymkode: 8f5dd...cea 5
Libertas Skrevet 24. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2017 Men som jeg skrev så har det vært slik selv når jeg var godt trent, bare at det ga seg kjappere enn nå når jeg er utrent. Leste et tips om å rense bihulene, ettersom at ører og nesen tettes igjen under påkjenning. Om ikke det fungerer så tar jeg en tur til legen. Er så irriterende når man går tur med noen som snakker mye, og plutselig hører man nesten ikke hva de sier 😂
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #4 Skrevet 29. oktober 2017 Husker du å puste? Anonymkode: f0300...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå