AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Har hørt at det kan være greit å ha i hundematen, så ikveld prøvde jeg det for første gang til valpen min på 4 mnd. Hun så ut til å virkelig like det, men hun lagde rare lyder etter en stund. Hun spiser ikke så fort i gangen, men med olje i maten gjorde hun det. Hva kunne det ha vært? Jeg brukte rapsolje. Har jeg hatt i for mye? Hørtes ut som hun fikk det i halsen og at hun drev å «harket», men spiste mer uansett. Anonymkode: dc786...8a2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Det er ikke så mange som snakker om dette men rapsolje er egentlig ikke egnet så godt til mat. Man hører at det skal være så sunt etc. men googler du rapeseed oil eller canola oil (som er en modifisert variant med lavere andel av syre), så finner du mye kontroverser om det som går bakove flere tiår. Jeg vil ikke anbefalt rapsolje til hverken mennesker eller dyr. Men dette er nok ikke grunnen til at valpen reagerte slik, kanskje den bare spiste litt fort? Den oljen jeg mener hunder har mest nytte av er villaks-olje. Det er en animalsk olje som rovdyr er ment for å spise, den er ganske ren og den inneholder gode fettsyrer. Anonymkode: 0dcda...9b4
Gjest A National Acrobat Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 (endret) . Endret 23. desember 2017 av A National Acrobat
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Skrevet 23. desember 2017 Jeg ville aldri i verden ha gitt noe slikt til en hund eller katt... Anonymkode: c17aa...01d
Majott Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 Gi heller en fiskeolje som er beregnet på hund. Vi bruker Baddakys fiskeolje, og den bidrar f.elks til at hundene røyter mindre. De får altså bedre pels. Samt at det er bra for ledd og annet.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Skrevet 23. desember 2017 Du bør heller gi lakseolje eller selolje (eller annen fiskeolje) som er beregnet på hunder Anonymkode: b3ab3...496
loppekasse Skrevet 23. desember 2017 #7 Skrevet 23. desember 2017 Anbefaler deg, i likhet med de over, å bruke lakseolje eller selolje som er beregnet til hund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå