AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg har tidenes bestekatt. Jeg virkelig elsker den pelsballen og gjør alt for at han skal ha det bra. Men samtidig så irritere den katta LIVET av meg. Han mjauer, maser, flyr på dører og maser noe jelt forjævlig.. Alltid på feilside av døren.. Pga av sykdom så går han på diett. Men han blir (stakker) aldri mett.. Så han står med matskåla og HYYYLER Hvergang etter han har spist opp.. Enkelte ganger har han blitt såå irritert på meg at hn flyr i beina mine.. Da ryker han rett ut. For sånn oppførsel er ugreit. Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å snu den oppførselen. Han får aldri mat lenger når han maser. Han slipper heller ikke når han henger på dørhandtaket å riper opp døren. Det har endelig gitt resultater i T han bruker en bjelle som henger ute eller mjauer som en gal. Men hvordan snu det ekstreme maset. HN er tidenes kosepus og en skikkelig fin pus med myye personlighet.. Bare at på enkelte plan kræsjee vi to totalt sammen. Som sakr jeg er utrolig glad i ha n. Tross for at jeg hater han en gang om dagen! Haha Noen som har råd til hvordan roe ned et himmla mas? Anonymkode: beded...c05
Sphynx Skrevet 24. oktober 2017 #2 Skrevet 24. oktober 2017 Har du prøvd feliway? Roer ned katten Er han kastrert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå