Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden var jeg forelska og glad og alt det idiotiske klisset der. Men jo treigere denne fyren var til å ta hintet, jo mer mistet jeg interessen. Og har ikke tatt så mye kontakt for tiden, for jeg har andre ting og problemer (med ex) å styre med for tiden. Men i det siste har han begynt å sende meg masse meldinger på msn, før ville dette gjort meg glad, men nå blir jeg bare kvalm og lei og gal av han (kan hende det hadde noe med den utrolige sære uttalelsen at han ville ha mammaen sin til å finne han ei dame i india og mente dette seriøst) men uansett så tror vel han at jeg fortsatt liker han, siden hans snakkeglade kamerater har alle sagt det til han, men nå GJØR jeg jo ikke det mer, og vet ikke hvordan jeg skal si "hei du er bare irriterende og i veien og stresser meg med hver eneste melding du sender deg og jeg orker ikke mer av deg" joda kunne vel bli gjort så enkelt også...

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Sånt skjer? :-?

Ja...sånt skjer...

Skrevet

Så du er sikker på at du ikke er forelsket i han lenger? det er ikke bare fordi han er supertreig? (for det er han :tunge1: )

I så fall; ikke kontakt han like mye som før. la det bare være, og når du ikke kan unngå å gå sammen med han så snakk med han som du ville gjort med alle andre.

Det er han som går glipp av noe!

Skrevet

Kan du ikke ringe ham og si det er litt ubehagelig med alle meldinger osv, at det er over mellom dere.

Evt en hvit løgn at du treffer en annen, og han liker

det ikke.

Skrevet

Høres ut som det kan være greit å informere kompisene hans om at du ikke er interessert lenger. Virker ikke som typen med mest sosial intelligens så han trenger vel noen som kan fortelle han det rett ut at du har mistet interessen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...