Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snuser litt på barnevognen Britax go next. Problemet er at det ser ikke ut til at den er i noen butikk! Kun på nett...

Hvordan kan vi få mulighet til å teste den? Noen her som har den og vil dele sine erfaringer?

Anonymkode: 5a7c6...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke butikker har dere der da? Babyshop fører den ikke, men Barnas Hus har den. 

Vi har den, er veldig fornøyd. Men jeg ville nok valgt britax go big i stedet, da den har full liggestilling i sportsdel. Ellers er de ganske like. :)

Skrevet
25 minutter siden, Sisti skrev:

Hvilke butikker har dere der da? Babyshop fører den ikke, men Barnas Hus har den. 

Vi har den, er veldig fornøyd. Men jeg ville nok valgt britax go big i stedet, da den har full liggestilling i sportsdel. Ellers er de ganske like. :)

Vi har Barnas hus her men jeg kan ikke se at de har Britax go next på nettsiden sin..Mulig det avviker fra hva de faktisk har i butikken?

Takk for tips!

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har Barnas hus her men jeg kan ikke se at de har Britax go next på nettsiden sin..Mulig det avviker fra hva de faktisk har i butikken?

Takk for tips!

De har go big, så mulig de faser ut go next? Er jo nesten samme vogna, go big er en forbedring. Prøv den du. :) Forskjellen er som sagt at go next ikke har full liggestilling. 

Skrevet

V har bestemt oss for Britax Go Big, som er den nyeste modellen. Den har både større forhjul, og full liggestilling i sittedelen. 

De skal ha den på barnas hus. Vi prøvde på Barnevognservice (vet ikke om de har den i andre byer). 

Vi prøvetrillet både stokke, emmaljunga og britaxvogner, og britax vant soleklart. Den er utrolig mye lettere å trille enn stokke og emmaljunga. I tillegg til at den har mye bedre håndtak, man får en mye bedre håndstilling ergonomisk sett. 

Anonymkode: 47d04...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...