AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Blander dere bokstaver? Jeg klarer ofte ikke å vite hvilken bokstav jeg skal bruke før jeg har skrevet den. Dette gjelder "like" bokstaver som feks P og B, D og G. Hvordan kan jeg klare å høre hvilken jeg skal velge inn i hodet, slik at jeg ikke trenger å endre det etterpå? Anonymkode: 0a0e5...368
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg plasserte visst denne i feil kategori, den skulle i "Språk". Anonymkode: 0a0e5...368
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Dette er typisk for dysleksi. Du kan sikkert få hjelp hos fagfolk Anonymkode: e5e7e...f5c
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er typisk for dysleksi. Du kan sikkert få hjelp hos fagfolk Anonymkode: e5e7e...f5c Men jeg har ingen andre tegn på dysleksi enn dette i så fall. Jeg har et godt språk, både når det gjelder formulering og rettskriving, og jeg leser mye bøker uten problemer. Anonymkode: 0a0e5...368 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå