Lilia Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 (endret) Hei, jeg skal feire bursdagen min og synes at bursdagsbarnet bør få bestemme hvor vi skal gå ut på byen så lenge det er en plass vi kan sitte og ha live musikk. Et par som ikke er så nære venner vil bestemme stedet vi skal gå, men er det ikke jeg som bør få bestemme hvor vi skal gå? Leste et annet innlegg her inne om samme tema, at noen rynket på nesa av hvordan ei ville feire sin bursdag. Jeg synes jo at bursdagsbarnet bør få bestemme så lenge vi går et sted som har sitteplass og live musikk. Det er det vi alle vil og vi har to steder som har plass og live. Jeg vil gå den ene plassen da jeg ikke liker den andre plassen noe særlig. Dessuten ble jeg med på "deres" plass sist gang jeg feiret bursdagen min, da fikk de bestemme, jeg sa ingenting. Alikevel sier min nære venninne at hun skal snakke med de andre om dette og diskuteres det på fredag timer før bursdagen skal holdes om hvor vi skal gå siden de andre ( ikke mine nærmere venner ) heller har lyst å gå den andre plassen. Det virker jo som de allerede har bestemt plassen uten meg. Så det høres ut som mitt valg ikke er akseptert eller godtatt siden min nærmere venninne ikke ville si noe til dem nå, men at det skulle hun diskutere på fredag og at det sikkert går bra det jeg vil. Synes det høres noe rart ut at det jeg vil ikke kan godtas med en gang. Er vel jeg som bestemmer? Jeg sa til min nærmere venninne at det må jo bare gå hvis de vil være med. Føler meg uvel. Endret 23. oktober 2017 av Lilia
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2017 #2 Skrevet 30. oktober 2017 Så klart skal bursdagsbarnet bestemme! Håper det løste seg! Det er slltid noen som skal "fiks festen ". Jeg har selv vært med på flere utdrikningslag hvor forloveren får "tips til forbedringer" både før og på selve dagen. Frekt! Anonymkode: c84f4...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå