AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg synes denne vognen er så fin,og har nesten bestemt meg for å kjøpe den.Men dere som har den: Er dere fornøyd? Er vognen lett å slå sammen for oppbevaring i bagasjerommet på bilen,og passer den til asfalt og grusvei? Har vurdert de andre kjente barnevognmerkene,men synes ikke noe om utseendet.Dessuten er mange av dem veldig lave,ser nesten ut som dukkevogner synes jeg, Anonymkode: 7485b...ce7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Veldig fornøyd med vognen! Snart hatt min i to år og den er god å kjøre på asfalt, grus, snø, is, terreng, bortover, oppover og nedover den er veldig lett å legge sammen og lett i vekt. Veldig enkel å trille pga bevegelige forhjul, og veldig enkelt å låse forhjulene ved f.eks snø, grus og terreng. Veldig deilig med den store kurven under, bevegelig håndtak, vendbar sittedel og ikke minst høyden! Det eneste jeg syns er kjedelig med vognen er at den tar veldig stor plass sammenslått i bagasjen på bilen. Men den tar ikke noe større plass enn f.eks Emmljunga heller. Vi har stasjonsvogn og er mye på biltur til Danmark, men har klart å få med oss masse bagasje i tillegg, men med mindre bil blir det ikke plass til mye annet evt Anonymkode: a84da...bc4 3
Riskrem Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Vi er veldig fornøyd med vår Fungerer bra på alle typer underlag og barnet er høyt oppe, noe jeg synes er en fordel. Den er lett å slå sammen, men den tar ganske mye plass i bilen. Det er selvfølgelig noen ting man kan peke på som er negative, som at vognens understell knirker etter noen måneders bruk, og regntrekket som følger med er dårlig, men anbefaler vognen likevel 2
netpuppy Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Som de andre her er jeg også veldig fornøyd med den. Den er enkel og god å trille på alle forskjellige underlag, er lett i vekt og enkel å svinge på så den er veldig grei å bruke inne i butikker eller når du reiser kollektivt. Veldig stor og god bagasjekurv og gode lufthjul. Syns bagen var veldig lun og god og babyen vår sov veldig godt i den, sittedelen er det mange som syns er litt åpen / lite lun, men vi er fornøyd med den også. Bruker bare en god vognpose inni så syns jeg ikke det er noe problem. Den er veldig lett å legge sammen, men tar ganske stor plass i bilen, men får som regel plass med litt triksing. Det mest negative med den er vel kanskje at understellet knirker en del (legger i grunnen ikke helt merke til det lenger nå som vi har brukt den ~1 år) og at regntrekket er helt ubrukelig. Det ga vi opp og kjøpte et trekk fra tinkafu istedet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #5 Skrevet 24. oktober 2017 Vi var og så på i butikken, men likte den overhodet ikke. Den var tung å trille på (og vi bor et sted hvor det stort sett bare er bratte bakker, knapt et flatt parti så langt øyet kan se). Men det som var det største minuset var stoffet. Selv hun som jobbet der sa hun egentlig hadde lyst til å fraråde den for alle som bodde på vår kant av landet, hvor det er MYE regn... Anonymkode: 3b91d...ee5 1
våren14 Skrevet 24. oktober 2017 #6 Skrevet 24. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes denne vognen er så fin,og har nesten bestemt meg for å kjøpe den.Men dere som har den: Er dere fornøyd? Er vognen lett å slå sammen for oppbevaring i bagasjerommet på bilen,og passer den til asfalt og grusvei? Har vurdert de andre kjente barnevognmerkene,men synes ikke noe om utseendet.Dessuten er mange av dem veldig lave,ser nesten ut som dukkevogner synes jeg, Anonymkode: 7485b...ce7 Kjempefornøyd med den! Fått kjørt seg i over halvannet år den nå og jeg elsker den fortsatt Syns den er lettvint å ta med seg i bilen (har stasjonsvogn og godt med plass), den er nydelig både på asfalt og grusvei, og ikke minst forserer den snø som bare det! Hadde liksom hørt så mye om hvor grusomt det er å trille barnevogn i snøen, men det merker jeg ingenting til, antar det kan komme an på vogna ja Får ikke akkurat dratt den ut på skogsstier, men skogsbilvei går fint. Det beste med vogna er at den er høy. Jeg har også sett de andre med babyene sine nesten nede i asfalten sammenliknet. Og satt så pris på å ha så god kontakt med babyen min hele tiden Tar så liten plass på feks. tog og trikk også, iaf med sittedelen etterhvert. Og lettvint på kjøpesenter også. Eneste minuset jeg syns vogna har er litt kort solskjerm, så har måtte supplere med en ekstra. Men det ser jeg jo at er det samme på nesten alle andre vogner også. Er vel bare buggaboo som har skjønt det med solskjerming, men de vognene syns jeg personlig er så stygge at det jeg heller bruker ekstra skjerm. Forresten hatt ekstra regntrekk også da det som medfølger ikke var noe å skryte av. Men det er jo små detaljer og ikke hva som styrer mitt vognvalg. 1
SusanneLorentze Skrevet 24. oktober 2017 #7 Skrevet 24. oktober 2017 Vi har også Stokke trailz og brukt den i 9 mnd. Vi har hatt litt problemer med understellet. Forhjulene sluttet å låse seg skikkelig (fikk nye etter mye om og men) og hele understellet knirker. Men ellers er vi fornøyd med hvordan den er å trille og både baggen og sportsdelen. Vi kjøper en mindre trille nå til bybruk og ha med på reise og i bilen. Siden trailz er ganske stor og tar mye plass i bilen. 1
nytid Skrevet 24. oktober 2017 #8 Skrevet 24. oktober 2017 Vi er kjempe fornøyd med vår, funket i all slags vær! utrolig stødig når det er storm og en hund som drar :D som flere sier så er det kun solskjermingen jeg ikke er så fornøyd med, men som mange andre vogner er det noe som går igjen for de fleste vognene Det store plusset som mange ikke tenker over er hvor stor plassen under vogna faktisk er!! den er GENIAL på shopping turer, eller turer hvor man skal ha med seg en del 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #9 Skrevet 24. oktober 2017 Jeg slår også et slag for Stokke trailz! Elsker vognen! Vi bor til i grisegrendt strøk med bakker og myyye sne, og vognen er uten tvil kjempegod. Jeg synes ikke den er tung da, noen som påpeker at den er det. Synes den er veldig lett å håndtere både i bakker og ved sammenslåing for å legge i bil. Liker å ha babyen høyt og nært, stort understell og det er bare å bruke regntrekk som følger med ved dårlig vær, det er stort og fint. Men jeg bruker å ha med en sånn liten sykkelpumpe, hjulene er litt kjipe hvis de har lite luft så jeg er alltid forberedt på det. Anonymkode: 29f7f...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2017 #10 Skrevet 25. oktober 2017 Stokke Trailz er min favoritt også! Super på tur, samme hvor du skal! Du får plass til mye under vognen og babyen ligger lunt og godt. Enkel å legge sammen, og null stress klikke på maxi-cosi bilsetet (har adapter) Solskjermen brettes enkelt frem eller tilbake. Det er også mulig å kjøpe ekstra solskjerming om du bor på solsiden Det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med sportsdelen, siden den ikke kan legges helt ned. Men har kjøpt en ekstra vogn til sovevogn. Trailzen er likevel ikke parkert nå når snuppa er 1.5 år, siden vognen fortsatt er best å ha med på turer i skog og mark! Anbefales! Anonymkode: 7c2f0...934 1
litleMeg Skrevet 28. oktober 2017 #11 Skrevet 28. oktober 2017 Super fornøyd! Bruker den nå til barn nr 2! (2 tette 😊) Enkel å kjøre, samme hvilket underlag. Lett å legge sammen. Har den i en e-golf. Blitt god på dette nå. Fjerner bakhjula når eg legger den i bilen, men er kjapt gjort 😊 Ville ikke byttet vogn. Angående regntrekk har eg ikke sett noe problem, og vi bruker det mye. Bor i Bergen😊 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #12 Skrevet 29. oktober 2017 Hadde denne nesten et år, men måtte til slutt selge den. Understellet knirket så jeg holdt på å bli gal. Vekket til og med sovende baby hvis det var ulendt terreng. Byttet én gang av Stokke, ble litt bedre men ikke helt bra. Vogna tok også veldig mye plass i bilen. Anonymkode: b59bd...f64 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå