Gå til innhold

Plusser du dine egne innlegg, og backer du deg selv opp med AB i diskusjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er av og til når jeg diskuterer med noen og følger med i en tråd, så ser jeg at "motdebattanter" av og til poster noe, og at denne posten ofte får en pluss nesten umiddelbart etter den er postet selv om det bare er den som poster som leser tråden.

Så da lurer jeg, (svar ærlig). Bruker du å plusse dine egne innlegg, eventuelt sitere ditt eget innlegg med AB for å støtte deg selv i en diskusjon der du er uenig med noen for å få det til å se ut som du har flere på din side som er enige enn det egentlig er?

Jeg gjør det ikke, og ble faktisk litt overrasket da jeg oppdaget at det var mulig å plusse eget innlegg.

Til dere som svarer ja: Gjør dere dette med god samvittighet, eller føles det litt som å jukse i et spill?

Anonymkode: 2dc21...5c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov til å like sine egne innlegg.

Anonymkode: 779a5...9da

• Liker 5
Gjest Ingenting2
Skrevet

Skriver du som brukeren kan du ikke like som ab. Du har heller ikke lov å diskutere med deg selv ELLER være bruker og ab i samme tråd. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest making.a.mess
Skrevet

Trodde ikke det var mulig. 

Skrevet
Just now, canacas said:

Skriver du som brukeren kan du ikke like som ab. Du har heller ikke lov å diskutere med deg selv ELLER være bruker og ab i samme tråd. 

Nei, det er ikke lov å diskutere med seg selv, men svært vanskelig å ta noen på det. 

Skrevet

Nei, nei

Anonymkode: b4fe6...d73

Skrevet

Dersom du skriver som AB, kan du gi ditt eget innlegg et pluss etter at innlegget er sendt inn. Og DET tror jeg mange benytter seg av, fordi som TS sier, det kommer ofte påfallende fort et pluss rett etter at et gitt innlegg er lagt ut, og ofte på innlegg som ikke får mange flere (eller noen flere) pluss.

Anonymkode: 775c2...38f

Skrevet

Jeg gir meg selv pluss som ab 😂 Hehe

Anonymkode: 754a2...63e

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke forbudt å plusse seg selv som AB så hvorfor skal noen bry seg med det?  

Det er heller ikke forbudt å skrive under nick og så som AB så lenge du ikke svarer deg selv. Det hender jeg har skrevet noe som AB i en tråd og glemmer å fjerne avhuking for AB i en annen tråd der jeg skriver under nick. Det er ingenting ulovlig med det. 

Anonymkode: 34b19...5ff

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det om jeg har fått bare ett pluss for at folk ikke skal tro at jeg er den eneste som har plussa innlegget, hehe. Da ser de i alle fall at det er flere som har plussa det. 

Om det bare er meg og en anna anomym som diskuterer frem om tilbake og innleggene alltid har et pluss misstenker jeg alltid at de har plussa seg selv. 

Sitere og støtte meg selv som bruker eller ab gjør heg aldri. Det blir for sært

Anonymkode: 4dd12...d1f

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
14 minutter siden, potetstappe skrev:

Nei, det er ikke lov å diskutere med seg selv, men svært vanskelig å ta noen på det. 

Vel, det spørs hvem du er. Noen følges med lupe. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke forbudt å plusse seg selv som AB så hvorfor skal noen bry seg med det?  

Det er heller ikke forbudt å skrive under nick og så som AB så lenge du ikke svarer deg selv. Det hender jeg har skrevet noe som AB i en tråd og glemmer å fjerne avhuking for AB i en annen tråd der jeg skriver under nick. Det er ingenting ulovlig med det. 

Joda, det er ulovlig. Det har de i alle fall forsøkt å bruke mot meg. 

Skrevet

Nei, jeg diskuterer ikke som AB. Og det er heller ikke lov til å utgi seg for å være flere personer og diskutere med seg selv i tråder.

Skrevet

Når jeg skriver som AB gir jeg meg alltid et lite pluss for at jeg ikke skal føle meg helt ensom.

Anonymkode: 072f3...d6b

• Liker 2
Skrevet
12 minutes ago, canacas said:

Vel, det spørs hvem du er. Noen følges med lupe. 

Joda, det er ulovlig. Det har de i alle fall forsøkt å bruke mot meg. 

Hvem?

Gjest Ingenting2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem?

Moderatorer og administratorer.

Skrevet

Nei, for det er ikke viktig for meg å "vinne" eller ha rett

Anonymkode: adb40...416

Skrevet

Nei, for det er ikke viktig for meg å "vinne" eller ha rett

Anonymkode: adb40...416

Skrevet

Nei, men jeg har noen ganger skrevet som både bruker og ab i en tråd. Da er det fordi jeg skriver noe personlig og gjenkjennelig. 

For meg er det ikke viktig å vinne en debatt, og jeg synes ikke at det er det en debatt skal handle om. Dessverre er det mange som er av oppfatningen av at de må vinne. Jeg synes det handler vel så mye om å lære og få nye synspunkt på ting. Ikke alltid man får det da, men folk som har et veldig konkurranseinstinkt i debatter er ganske irriterende. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...