AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #1 Skrevet 23. oktober 2017 Jeg kommer fra bygda. Ei veldig "gjemt" bygd der de fleste har funnet lokale livspartnere. Besteforeldrene mine er herfra. Mamma valgte å bo her. Alle tanter og onkler bor her omkring. Jeg.... Har begynt å reise rundt. Jeg vil finne meg en kjæreste i utlandet. Jeg vil ihvertfall ikke finne en som er fra samme området som meg. Jeg vil ikke ha så mye med det... Mamma liker ikke dette med utlandet. Hun er redd for hva som skjer når hun blir gammel og for at hun blir igjen alene i bygda. Da barna kommer til å flytte for å studere og få jobb et sted. Men jeg vet om folk som har giftet seg i utlandet, også i muslimske land. Men dette er enten bereist familier eller høytstående og moderne. Jeg føler at jeg har litt andre leveregler fordi jeg er fra et "isolert" sted? Litt kjedeligere på en måte.?? Jeg har bare lyst å bryte ut. Anonymkode: d6fee...99a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #2 Skrevet 23. oktober 2017 Du skal bryte ut hvis du vil. Det er egoistisk av foreldre å mene at barna ikke skal kunne flytte vekk og skaffe sitt eget liv bare fordi de rissikerer å bli alene. Da må man stole på at barna kommer på besøk ofte, men å forvente at barna skal bo på et sted hele livet for deres skyld er bare ego. Reis ut i verden du. Livet har du kun ett av Anonymkode: 2bc51...e00 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #3 Skrevet 23. oktober 2017 Ja det er ego. Jeg blir ikke nektet noe. Men føler jeg har fått litt annet syn på verden mot f.eks en som er oppvokst i en by med forskjellige kulturer og litt mindre fordommer. De er ikke så redd for det som er utenfor. Det har jeg brukt for mye tid på å være. Anonymkode: d6fee...99a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2017 #4 Skrevet 23. oktober 2017 Miljø har noe å si Anonymkode: 88ab4...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå